קופסת מוסיקה של Spyminnpoo לתינוק, משוך חבל חבל חבל חבל חבל תנועה מוזיקלית אספקת תינוק אספקת ילדים מתנה חינוך
  • משופץ

קופסת מוסיקה של Spyminnpoo לתינוק, משוך חבל חבל חבל חבל חבל תנועה מוזיקלית אספקת תינוק אספקת ילדים מתנה חינוך

ILS 7.43

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

החומר הפלסטי בטוח, לא לתינוקות, איכותו מצוינת ועמידה אין צורך בסוללה, פשוט למשוך את החוט ואז תתחיל מוזיקה יפה, הכבל יתכווץ בזמן שהמוזיקה מנגנת. זהו צעצוע שימושי שיעזור לפתח את אחיזת התינוק שלך ולשפר את תיאום השמיעה והעיירה הידיים של תינוקך. המוזיקה נשמעת רכה וטהורה, עוזרת לילד לישון, ויש לה זמן טוב עם התינוק שלך. זה גם מתאים מאוד לצעצועים מפוארים DIY או בל מיטה ובחירת מתנה טובה לחברים וקרובי משפחה. החומר הפלסטי בטוח, לא לתינוקות, איכותו מצוינת ועמידה. אין צורך בסוללה, פשוט למשוך את החוט ואז תתחיל מוזיקה יפה, הכבל יתכווץ בזמן שהמוזיקה מנגנת. זהו צעצוע שימושי שיעזור לפתח את אחיזת התינוק שלך ולשפר את תיאום השמיעה והעיירה הידיים של תינוקך. המוזיקה נשמעת רכה וטהורה, עוזרת לילד לישון, ויש לה זמן טוב עם התינוק שלך. זה גם מתאים מאוד לצעצועים מפוארים DIY או בל מיטה ובחירת מתנה טובה לחברים וקרובי משפחה. חומר הפלסטיק בטוח, לא לתינוקות, איכותו מצוינת ועמידה. אין צורך בסוללה, פשוט למשוך את החוט ואז תתחיל מוזיקה יפה, הכבל יתכווץ בזמן שהמוזיקה מנגנת. זהו צעצוע שימושי שיעזור לפתח את אחיזת התינוק שלך ולשפר את תיאום השמיעה והעיירה הידיים של תינוקך.

Condition:
100% Brand NewItem Type
Color:
White
Size:
Approx 5.5 x 4.5 x 3cm / 2.17 x 1.77 x 1.18in         The total length of the drawstring is 28cm (music section 12cm, no music 16cm)
Package List:
1 x Pull String Cord Music Box:
Note:
1.How to use:
Release the rope and let go, the music will ring, the rope will slowly shorten, shorten the music to the starting point and stop.
2.Please all 0-2cm error due to manual measurement. Thanks your understandings.: