מנורת חום זוחל חיית מחמד חיית מחמד UVA UVB חימום נורה נורת נורת חיית מחמד בספקטרום מלא מנורת אור שמש לזוחל
  • משופץ

מנורת חום זוחל חיית מחמד חיית מחמד UVA UVB חימום נורה נורת נורת חיית מחמד בספקטרום מלא מנורת אור שמש לזוחל

ILS 8.27

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

העשוי מחומר זכוכית באיכות גבוהה, הפתיל עמיד ואנטי הזדקנות הכל במנורת זוחלים אחת : הבחירה הטובה ביותר עבור מגדלים מקצועיים שכן היא מספקת את האיזון הראוי של UVB, UVA, אור חזותי ואור אינפרא אדום (חום), והכל בנורה אחת קלה להתקנה. זה יכול לעבוד כמו מנורת UVB, מנורת בסיס ומנורת חימום. שמור על חיות המחמד שלך בריאות : נורת הזוחלים מדמה את קרני השמש כדי להפוך את חיית המחמד שלך לנוחה יותר. נורת אור יום זו מספקת 97% UVA כדי לעורר את התיאבון של Replile, לשפר את טמפרטורת הגוף ולעזור לעיכול ו- 3% UVB מקדמים סינתזת ויטמין D3, סופגים סידן. מתאים לטמפרטורת פני השטח של הזוחל של הנורה גבוהה מדי עבור חיות המחמד; אנא מנע מחיות המחמד שלך לגעת ישירות במהלך השימוש. נורות זוחלים הן מוצרי זכוכית שבריריים. יתכן שנגרם נזק במהלך ההובלה. אם זה קורה או כל בעיה במוצר שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו. תיאור : נורת מנורת חום זו מספקת מספיק קרני UVA UVB לזוחלים. זה יכול לקדם את הרבייה וההאכלה שלהם. להבטיח חיות מחמד צמיחה מאוזנת תזונתית. מתאים לשקעים, לטאה וזוחל אחר. מפרט : מצב : 100% מותג חדש חומר : זכוכית כוח : 25 W, 50 W, 100 וולט (אופציונלי) מתח : AC 220 VLAMP בסיס : E27 צבע : כתמונות אורך אורך : כ- 5 ס"מ/2.

Condition:
100% Brand New
Material:
Glass
Power:
25w, 50w, 100w (Optional)
Voltage:
AC 220V
Lamp Base:
E27
Color:
As Pictures Shown
Length:
Approx.5cm/2.0in
Diameter:
5cm/2.0in
Weight:
Approx.55g/1.9oz
Package List:
1 * Reptile Light Bulb:
Note:
1. Please allow 0 to 1 inch error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering. :