מחזיק כיסוי מגן נדנדה של ג'ויסטיק, מגן נדנדה של ג'ויסטיק ג'ויסטיק פשוט וקומפקטי לג'ויסטיק לאפקטים מגנים
  • משופץ

מחזיק כיסוי מגן נדנדה של ג'ויסטיק, מגן נדנדה של ג'ויסטיק ג'ויסטיק פשוט וקומפקטי לג'ויסטיק לאפקטים מגנים

ILS 0.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

פשוט וקומפקטי, קל לאחסון ולא תופס יותר מקום בעזרת דפוס פלסטיק בעל חוזק גבוה, חלק אחד, לא יגרד או סוחט את גוף המכונה. בעת אחסון, תקן את הנדנדה כדי למנוע שריטות בתיק ופגיעה בשלט הרחוק. פשוטים ומהירים, ניתן להשלים התקנה ופירוק בשלב אחד. ניתן לתקן היטב את הג'ויסטיק כדי למנוע טלטול או שריטות במהלך ההובלה. פשוט וקומפקטי, קל לאחסון ולא תופס יותר מקום. בעזרת דפוס פלסטיק בעל חוזק גבוה, חלק אחד, לא יגרד או סוחט את גוף המכונה. בעת אחסון, תקן את הנדנדה כדי למנוע שריטות בתיק ופגיעה בשלט הרחוק. פשוטים ומהירים, ניתן להשלים התקנה ופירוק בשלב אחד. ניתן לתקן היטב את הג'ויסטיק כדי למנוע טלטול או שריטות במהלך ההובלה. פשוט וקומפקטי, קל לאחסון ולא תופס יותר מקום . בעת אחסון, תקן את הנדנדה כדי למנוע שריטות בתיק ופגיעה בשלט הרחוק . ניתן לתקן היטב את הג'ויסטיק כדי למנוע טלטול או שריטות במהלך ההובלה. בעזרת דפוס פלסטיק בעל חוזק גבוה, חלק אחד, לא יגרד או סוחט את גוף המכונה . ניתן להשלים פשוט ומהיר, התקנה ופירוק בשלב אחד. ספציפית : סוג פריט : חומר כיסוי מגן נדנדה : צבע מפלסטיק צבע : גודל התוצר האפור : בערך.9 משקל תוצר : בערך.

Item Type:
Rocker Protector Cover
Material:
Plastic
Product Color:
Gray
Product Size:
Approx. 12.5x3.5x2.4 cm/4.9x1.4x0.9 in
Product Weight:
Approx. 14g
Applicable model:
For FPV remote control
Package List:
1 xRocker Protector Cover   :
Note:
1. The delivery does not include the drone, the remote control, the storage bag and other accessories;2. Please allow 1‑3cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
3. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.: