נירוסטה תליית אשפה תיק מתלה, אגרוף-משלוח אשפה תיק מחזיק קסם רב תפקודי אשפה תיק קולב למטבח אחסון ארון דלת ארונות
  • משופץ

נירוסטה תליית אשפה תיק מתלה, אגרוף-משלוח אשפה תיק מחזיק קסם רב תפקודי אשפה תיק קולב למטבח אחסון ארון דלת ארונות

ILS 2.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

1חומר : אשפה תיק מתלה הוא עשוי באיכות נירוסטה חומר. עמיד לשימוש עבור זמן רב.אגרוף-משלוח עיצוב : אין צורך של ברגים או התקנה אחרת, רק לתלות על.9 סנטימטרים / 23.5 איקס 15 סנטימטר ומתאים ביותר שקיות אשפה קונבנציונליות.לחסוך מקום : את אשפה תיק מחזיק מושעה ואינו תופס שטח רצפה.יישום : אשפה תיק מתלה נהדרים לתלייה על מטבח דלת, ארון דלת, מזווה דלת, מגירת דלת או יותר. אתה יכול להשתמש עבור מטבחים, מזווה, חדרי כביסה, חדרי שירות וחדר אמבטיה. מתאים גם לתליית מגבות רחצה במקלחת. מפרט : חומר : נירוסטה צבע : כסף גודל : 9.9 סנטימטרים / 23.5 איקס 15 סנטימטר חבילה : 1 מארז קל לשימוש אגרוף-משלוח עיצוב : אין צורך של ברגים או התקנה אחרת, רק לתלות על. רחב שימוש : אשפה תיק מתלה נהדרים לתלייה על מטבח דלת, ארון דלת, מזווה דלת, מגירת דלת או יותר. אתה יכול להשתמש עבור מטבחים, מזווה, חדרי כביסה, חדרי שירות וחדר אמבטיה. מתאים גם לתליית מגבות רחצה במקלחת. חבילה כולל : 1 איקס אשפה תיק מתלה הערה : 1.3 סנטימטר הבדלים עקב מדידה ידנית, תודה.בבקשה להבין בגלל אור הקרנה או מחשב תצוגת הבדל, אז אני לא יכול להבטיח תמונות וצבע אמיתי הוא 100% את אותו.

Material:
stainless steel
Color:
silver
Size:
9.25 x 5.9 inches / 23.5 x 15 cm
Package:
1 Pack
Easy to use :
Punch-Free design:
No need of screws or other installation, just hang on. :
Wide Usage:
Garbage Bag Rack are great for hanging on the kitchen door, cabinet door, pantry door, drawer door or more. You can used for kitchens, pantries, laundry rooms, utility rooms and bathroom. Also suitable for hanging bath towels in the shower. :
Package include:
1 X Garbage Bag Rack :
Note:
1.Please allow 0.1-0.3cm differences due to manual measurement, thanks. :
2.Please understand because of the light irradiation or computer display difference, so I can't guarantee photos and real color is 100% the same. :