N/A HOME HOME HOME BOXUE BOICE HOMY SOLY SOLY CREATICE TELSUE BOX
  • משופץ

N/A HOME HOME HOME BOXUE BOICE HOMY SOLY SOLY CREATICE TELSUE BOX

ILS 200.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

החומר הוא עור PU+סיבים סיבי צפיפות בינונית, המשטח התחתון אינו החלקה。 תיבת רקמות השיש היא תיבת רקמות מתקדמת שניתן להציג בכל מקום. העיצוב משפר את היופי של הבית. ניתן לפתוח את תיבת הרקמות מלמעלה. בחלקו העליון של תיבת הרקמות יש דפוס עץ, שנראה טוב יותר. החומר הוא עור PU+סיבים סיבי צפיפות בינונית, המשטח התחתון אינו החלקה。. תיבת רקמות השיש היא תיבת רקמות מתקדמת שניתן להציג בכל מקום. העיצוב משפר את היופי של הבית. ניתן לפתוח את תיבת הרקמות מלמעלה. בחלקו העליון של תיבת הרקמות יש דפוס עץ, שנראה טוב יותר. תאר : החומר הוא עור PU+סיבי צפיפות בינונית, המשטח התחתון אינו החלקה קופסת הרקמות השיש היא תיבת רקמות מתקדמת שניתן להציג בכל מקום. העיצוב משפר את היופי של הבית. התפרים מסודרים ו ניתן לפתוח את תיבת הרקמות מלמעלה. החלק העליון של תיבת הרקמות בעל דפוס עץ, שנראה טוב יותר. מפרט : צבע : כפי שמוצג חומר : עור PU + MDFSize : 224*128*94 מ"מ תכולה תוכן חבילה, מוצרים אחרים אינם כלולים. הערה : צילום קל ותצוגות שונות עלולים לגרום לצבע הפריט בתמונה מעט שונה מהדבר האמיתי. השגיאה המותרת של המדידה היא +/- 1-3 CM. פרקטי ומסוגנן של קופסאות נייר טישו מספקת לך דרך קלה לאחסן רקמות ולשמור עליהן בצורה מסודרת ולא נראית, כדי לגרום לחדר שלך להיראות מסודר ומסוגנן.

colour:
as shown
Material:
PU leather + MDF
Size:
224*128*94mm
Package Contents:
1*tissue box
Only the above package content, other products are not included.:
Note:
Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. The measurement allowed error is +/- 1-3cm.:
Practical and stylish tissue paper box holder provides you an easy way to store tissues and keep them tidily and out of sight, so as to make your room look neat and stylish. :