מברשת אסלה מברשת טואלט טואלט טואלט, מברשת טואלט רצפה מברשת טואלט מברשת פשוט עיצוב נירוסטה מברשת אסלה
  • משופץ

מברשת אסלה מברשת טואלט טואלט טואלט, מברשת טואלט רצפה מברשת טואלט מברשת פשוט עיצוב נירוסטה מברשת אסלה

ILS 91.10

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מברשת האסלה הארגונומית מיועדת באופן מקצועי לחדר האמבטיה שלך, מה שהופך את חדר האמבטיה שלך ליותר נקי ומודרני מברשת אסלה רצפה - עיצוב טיפות גשם, פשוט ואלגנטי, קל לשימוש. המברשת עשויה מחומר PP באיכות גבוהה, וזה לא קל לעוות, עמיד בלאי ועמיד, ובעל יכולת טיהור חזקה. שירות : אם יש לך שאלה כלשהי, אנא צור איתנו קשר, אנו נגיב תוך 24 שעות. מברשת האסלה הארגונומית מיועדת באופן מקצועי לחדר האמבטיה שלך, מה שהופך את חדר האמבטיה שלך ליותר נקי ומודרני. מברשת אסלה רצפה - עיצוב טיפות גשם, פשוט ואלגנטי, קל לשימוש. המברשת עשויה מחומר PP באיכות גבוהה, וזה לא קל לעוות, עמיד בלאי ועמיד, ובעל יכולת טיהור חזקה. שירות : אם יש לך שאלה כלשהי, אנא צור איתנו קשר, אנו נגיב תוך 24 שעות. Mrxfnwelcome לחנות שלי! מברשת שירותים עיצוב פשוט ואלגנטי מתאים לכל חדר אמבטיה, זהו אביזר חובה לניקוי האמבטיה שלך. אנא בדוק את הצבע והגודל לפני הרכישה .? תמונות מוצרים אינן כוללות מוצרים שאינם מוצרים. הנתונים מיועדים להתייחסות בלבד, הגודל נמדד ידנית, השגיאה היא 1-3 ס"מ, אנא אפשר זאת, תודה. אם יש לך בעיות עם המוצרים שלנו, אנא אל תהסס לשלוח לנו דוא"ל, אנו נפתור את הבעיה בהקדם האפשרי .

14.5 inch * 3.7 inch * 3.7 inch:
Quickly:
1.?Please check the color and size before purchasing.:
2.?Product photos do not include products other than products.:
3.?Please note that due to different monitors, there may be slight color differences, please forgive me.:
4.?The above data is for reference only, the size is measured manually, the error is 1-3cm, please allow it, thank you.:
?5. If you have any problems with our products, please feel free to email us, we will solve the problem as soon as possible.:
6.?Welcome to share and provide feedback to provide you with better products and services. :