FourFanmones מחזור האוורור מאוורר רכב מאוורר סולארי מאוורר אוויר מאוורר בית חכם שלישי מאוורר קטן
  • משופץ

FourFanmones מחזור האוורור מאוורר רכב מאוורר סולארי מאוורר אוויר מאוורר בית חכם שלישי מאוורר קטן

ILS 18.70

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

2 : אם הטמפרטורה בתוך המכונית גבוהה מדי, היא תשחרר פי 20 מעודף (רעילות עלולה לגרום להפלה אצל נשים בהריון וסרטן דם אצל ילדים). הוא מונע סולארי ויש לו כוח של 2. אני הקונים לא חושבים שזה מאוורר חשמלי. הפונקציה העיקרית היא לאוורר. החלונות מצוידים בידיים אנטי-צינורות, שאולי אינן סגורות בחוזקה, ולכן הן מותקנות. מהקונים אמרו כי החלונות אינם סגורים בחוזקה, אנא מצא פיתרון בעצמך מכיל : מאוורר 1pc. למטה : כשנכנסים לרכב, אתה כבר לא מרגיש מחניק. בריאות : הסעה אווירית טובה לבריאות, ומאפשרת לך ולמשפחתך ליהנות מסביבת רכיבה. שישה תכונות מוצר : מאוורר חדר מאוורר USB מיני צוואר המאוורר. מחזור האוורור מחזור האוורור מאוורר ייצור סולארי מאוורר אוויר בית חכם בית חכם מעט מאוורר 1. התמצאות במזג אוויר גשום. הגנה על מכשירי חשמל במכונית 6. החלים על דגמים למטרה כללית היא המונעת על סולארית ובעלת כוח של 2. אני הקונים לא חושבים שזה מאוורר חשמלי. הפונקציה העיקרית היא לאוורר. החלונות מצוידים בידיים אנטי-צינורות, שאולי אינן סגורות בחוזקה, ולכן הן מותקנות. מהקונים אמרו כי החלונות אינם סגורים בחוזקה, אנא מצא פיתרון בעצמך מכיל : 1 PC Fanfecure : 1. עזור לריח המוזר של המכונית. עיצוב תעלות האוויר המשולש משפר ביעילות את מהירות הפליטה. בקרת סולארית וסוללה, ניתן להשתמש בסוללה סולארית לבד. תצוגת טמפרטורה, באפשרותך לצפות ישירות על שינויי הטמפרטורה ברכב. לוח השמש החיצוני מתכוונן בזוויות מרובות, שיכולות לספוג ביעילות אור שמש.

Product name:
Solar exhaust fan Product weight
3. Deodorization:
Exhaust the smell of out of the car to keep the air in the car fresh.
6. electrical appliances:
The electrical and electronic items in the car will affect their performance and service life due to high temperatures.
Six product features::
2. :
If the temperature inside the car is too high, it will release 20 times the excess of ( toxicity can cause abortion in pregnant women and blood cancer in children)
7. Energy saving:
When the temperature in the car is not high, the air-conditioning in the car will take effect after every time you drive. With it, your car will and fuel-efficient.
1pc fixing strap:
5. Health:
Air convection is good for health, allowing you and your family to enjoy