מברשת סוחפת ארובה של נינגמנגפנג, מברשת ערכת ניקוי אוורור מייבש, גמישה לניקוי צינור תעלות פנימי והסרת מוך,
  • משופץ

מברשת סוחפת ארובה של נינגמנגפנג, מברשת ערכת ניקוי אוורור מייבש, גמישה לניקוי צינור תעלות פנימי והסרת מוך,

ILS 3.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

קל לניקוי : על פי הבחירה בפועל באורך המוט המתאים, ניתן לנקות את האח ביעילות מלמטה למעלה שימוש מקצועי : קריוזוטה ופסולת אחרת באח יכולים להפריע לאוורור נכון ולהציב סכנות פוטנציאליות. מברשת האח יכולה להסיר ביעילות את כתמי השמן על האח שיכולים לגרום לאש, והיא הופכת את השימוש באח לבטוח יותר. יישום רחב : ניתן להשתמש במקדחה חשמלית (מקדחה חשמלית אינה כלולה בחבילה). מתאים לארובות מתכת ולארובות לבנים בקטרים ​​וצורות שונות. יש לו ראש מברשת חלופי וראש מברשת כף יד. חומרים באיכות גבוהה - הבר וראש העבודה עשויים ניילון מחוזק, שהוא עמיד ולא יגרד את המשטח הפנימי של האח. התקנה נוחה ומהירה - קלה לשימוש ולהפעלה, חיברו עמודים מרובים כדי להרחיב את הכיסוי. הסרגל גמיש ויכול להיות כפוף בצורה מושלמת באמצעות היבטים קשים. מברשת סוחפת ארובה, מברשת ערכת מנקה אוורור של מייבש, גמישה לניקוי צינור צינור פנימי והסרת מוך, ניתן להשתמש בכלי ניקוי DIY זה עם תכונות מקדח : - מתאים לפלי מתכת ולארובות לבנים בקוטר וצורות שונות בחירת אורך המוט המתאים.- מסוגל לנקות את הארובה ביעילות מלמטה מלמעלה .- פירוק מהיר נוח ומבנה הרכבה, קל לשימוש ולפעול .- לא יגרד את המשטח הפנימי של הצינור.- ראש העבודה נוצר של סיבי פוליאסטר מחוזקים, העמידים בלאי, יש חיים ארוכים ואינם קלים לשבירה. מפרט : חומר : פוליאסטר סיבי סיבי : אורך מוט סיבים פוליאסטר הוא בערך 410 מ"מ/16.

Material:
Polyester fiber
Size:
Polyester fiber rod length is about 410mm/16.14inch, 610mm/24inch
Packing List:
410mm*100mm * 6/9 /12/15 Rods + 1*Brush Head + 1*Chuck Adapter + 1*Small Wrench:
610mm*100mm * 6/9 /12/15 Rods + 1*Brush Head + 1*Chuck Adapter + 1*Small Wrench:
Notes:
1. Only the above list is included. The other products in the picture only show how they are used.:
2. As different measuring methods,it will occur 1-3 cm deviation about the items,please ensure that it is okay for you before ordering.:
3. Because of different monitors and lamplight,the picture may not reflect the actual color of the item,really thank you for your kind understanding!:
chimney sweep kit cleaning extends up to 30 feet cleaner tools system with brush 9 flexible rods dryer duct 2-in-1 fireplace drier vent lint sweeping drill attachment synthetic head rod remover dry long nylon rotary drive kits reusable 18 ft :