ג ' סי קרמיקה מתקן לסבון צלחת מתקן לסבון פסל מט מתקן לסבון לאמבטיה, מטבח, משטח עבודה 11.8 עוז
  • משופץ

ג ' סי קרמיקה מתקן לסבון צלחת מתקן לסבון פסל מט מתקן לסבון לאמבטיה, מטבח, משטח עבודה 11.8 עוז

ILS 11.99

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

*מושלם בית עוזר * את ג ' סי צלחת מתקן לסבון טבעי ובטוח כדי למלא עם מגוון רחב של חדר-טמפרטורת שימוש יומיומי נוזל סבון, צלחת סבון, קרם, חיוני שמן, שמפו, גוף לשטוף מי פה, עיסוי שמני וכן הלאה זה יכול להיות ממוקם בכל דלפק למעלה, אמבטיה, מטבח או משרד. השתמש בו כקישוט כדי להדגים גם את הטעם הייחודי שלך. לשימוש חוזר, למילוי חוזר ולמיחזור. *קל לשימוש ונקי * מתקן סבון קרם ג ' סי משתמש במשאבת עיתונות שטח גדולה עשויה מחומר פרימיום, מבוגרים וילדים יכולים בקלות לסחוט את הנוזל, הזרבובית למטה לא קלה להשאיר עודף סבון. זה קל לניקוי, אין צורך לדאוג עקשנות של כתמים. זה בטוח וקל לניקוי לשימוש יומיומי, פשוט לשטוף ולנגב עם מטלית רכה. *עיצוב אלגנטי * העיצוב של מתקן סבון יד ג ' סי הוא גם חמוד ואופנה. שילוב עם פנים מובלט עיצוב מראה זהב משאבת, שני פשוט ואופנה. זה יכול גם לשחק תפקיד יפה במטבח שלך, אמבטיה ושירותים. *רעיון מתנה נדיב * מתקן הסבון הקרמי המסוגנן והמעשי של ג ' סי הוא מתנה מושלמת לשיפור איכות החיים. אתה יכול מתנה זה למשפחה שלך, מאהב, עמיתים, חברים, ולקוחות. העיצוב הייחודי הופך אותו מתאים לחדרי אמבטיה מודרניים. זה הוא בחירה מושלמת עבור מעצבי שרוצים שדרוג שלהם חדרי אמבטיה בבתיהם או דירות. *שירות לאחר מכירה מעולה * המוצרים שלנו מוגנים בקפידה כאשר הם ארוזים. אם מתקן סבון זה לא לבצע כצפוי שלך, אנא פנה אלינו באופן מיידי, אנחנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי לעזור לך!. תיאור : אופנה & חמוד עיצוב להפוך אותו מתאים מודרני אמבטיה.

Material:
Ceramic
Capacity:
11.8oz
Weight:
350g
Color:
Black, White, Grey, Pink
Occasion:
Home, Kitchen, Bathroom, Countertop
Notes:
1. Due to the light and screen difference, the item's color may be slightly different from the pictures.:
2. Please allow 1-2 cm differs due to manual measurement, thanks.:
3. The ceramic products will inevitably have a few black spots, bubbles, or pinholes, but these will not affect your normal use.:
4. If you have any problem, please feel free to contact us! We will respond in 24 hours. We are hoping to bring you a satisfied shopping experience. :