קטן מראה איפור מראה, מראה בהבחנה גבוהה שולחן עבודה חד צדדי מראה מתכוונן יופי שולחן עבודה מראה פשוט נייד
  • משופץ

קטן מראה איפור מראה, מראה בהבחנה גבוהה שולחן עבודה חד צדדי מראה מתכוונן יופי שולחן עבודה מראה פשוט נייד

ILS 2.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

הם אידיאליים לכולם להתאפר, להרכיב עדשות מגע ולצבוט גבות, גילוח, עיצוב שיער, טיפוח פנים או מריחת מסקרה * זה איפור מראה הוא נייד, נייד, קל משקל, קל לניקוי, נסיעות ידידותי-. אנו מבטיחים כי אתה אוהב זה מראה. * בהבחנה גבוהה מראה, משטח חלק ללא אדווה, לא עיוות, לא עיוות, להרחיב את גבול כדי להפחית את הסיכון של שטפי דם. * מראה שחיקה, מלא-מסך מראה, קצה דרך רב - ערוץ עיבוד, יפה וחלק, לא לפגוע. * התקנה הוא פשוט, רק צריך בקלות לסובב את נירוסטה סוגר לחור. יפה מראה יכול לשמש לקישוט ואיפור וגם יכול כמו צילום רקע.מוצר תיאור גודל : 230 * 130 ממ מוצר תיאור * נהדר באיכות משלוח עומד מראה אידיאלי עבור גילוח או החלת איפור. באופן מלא מתכוונן לעמדה כדי להבטיח את ההשתקפות הטובה ביותר האפשרית בכל תנאי התאורה מפרט : איפור מראה סוג : שולחן עבודה חד צדדי מראהגודל מרובע : 170* 170 מממלבני גודל : 230* 130 מממסגרת חומר : עץמראה חומר : כסףאם עם אורות : אין אורותשטח ישים : חדר הלבשה,חדר אמבטיה, גלימהסוג מוצר : לשטוף אישי,נקי,טיפולספק : 1* איפור מראה1* ידני אם יש לך שאלות על מוצר זה, אנא פנה אלינו ואנחנו נענה לך בתוך 24 שעות.

Make- up mirror type:
desktop single- sided mirrorSquare size
If you have any questions about this product, please contact us and we will reply you within 24 hours. Buy with confidence.:
Please feel free to contact us if there any issue when youthe magnifying makeup mirror and we will get back to you within 24 hours. :