טורבינת מאוורר נירוסטה מסתובב ארובה ברדס כובע, אנטי טיוטת ארובה ברדס,עבור בתי מפעל עליית גג חוות מסתובב
  • משופץ

טורבינת מאוורר נירוסטה מסתובב ארובה ברדס כובע, אנטי טיוטת ארובה ברדס,עבור בתי מפעל עליית גג חוות מסתובב

ILS 301.72

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

האוויר החם עולה והאוויר הקר נופל, מה שגורם למאוורר להסתובב, כך שניתן יהיה לפרוק ביעילות חום פנימי, ריח ואבק חיסכון באנרגיה ואין חשבון חשמל כדי להפחית את חשבון החשמל שלך. אין רעש כאשר מאוורר אוורור הגג מסתובב. המרחק בין הלוחות הבולטים כלפי מטה קטן מספיק כדי למנוע כניסת מי גשמים למערכת האוורור. גודל : הקוטר התחתון הוא מתאים ביותר סטנדרטי ארובות. הקוטר התחתון הוא 100 מ מ, 110 מ מ, 150 מ מ, 160 מ מ, 200 מ מ, 300 מ מ, 350 מ מ, 400 מ מ, 450 מ מ, 500 מ מ. הוא מתאים ארובות סטנדרטי עם מבנה נירוסטה חסון ותומך התאמה אישית. המכסה העליון של כיסוי הארובה וצינור האוורור של הארובה של הכיריים הוא ללא רעש, אינו צורך חשמל, מונע דליפת מי גשמים ונמנע מכניסה של בעלי חיים קטנים. למנוע רוח וגשם מלהיכנס צינורות, ארובות, תנורים, וכו'. כדי למנוע את ההשפעות השליליות של עשן מהבית. ציוד אוורור מושלם. מפרט : שם מוצר : אח כיסויחומר : נירוסטה מגולווןעמיד למים, שלג, עמיד לרוחהערה : זה הוא נגד כיור חרטום. זרימת האוויר השוקעת מייצרת רק רוח. אם יש בעיה כשאין רוח (אח/תנור מעשן), הבעיה היא לא הרוח השוקעת.אזהרה : אם הארובה שלך ממוקמת יותר מ 1 מטר מתחת לשיא הגג, כל השמשה הקדמית נגד הכיור עלול להיכשל.

Product name:
Fireplace cover
Material:
stainless steel galvanized
Rainproof, snowproof, windproof:
Note:
This is an anti-sink fairing. The sinking airflow produces only wind. If there is a problem when there is no wind (smoking fireplace/stove), the problem is not the sinking wind.:
Warning:
If your chimney is located more than 1 meter below the roof apex, any anti-sink windshield may fail.:
Typical sinking phenomenon:
As soon as the wind blows, the fireplace or stove will emit smoke.
There may be errors in manual measurement of the size, please refer to the actual product received, please understand. :