10 יחידות אוויר הטיגון גומי פגושים פרימיום גומי רגליים, סיליקון חתיכות, גומי נגד שריטות מגן מכסה אוויר
  • משופץ

10 יחידות אוויר הטיגון גומי פגושים פרימיום גומי רגליים, סיליקון חתיכות, גומי נגד שריטות מגן מכסה אוויר

ILS 7.99

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

זה כולל 10 גומי מאגרי אוויר דיפ הטיגון, וגומי שריטה עמיד מגן מכסה עבור אוויר הטיגון אפיית מגש עיצוב מעולה : הגודל הוא 0. זה יכול למעשה להגן על פנים של אוויר הטיגון מלהיות שרוט. קל לשימוש : פשוט להתקין שלנו סיליקון מגן כיסוי על מתכת גיליון של טרי שמירה צלחת של אוויר הטיגון לשימוש, לפרק ולנקות אותו. הוא עשוי באיכות גבוהה מזון סיליקה ג ' ל, אשר הוא נגד החלקה, לגרד עמיד, עמיד, ולא קל לקרוע. מתאים לרוב מחבתות האוויר או המחיצות כגון שפמן, גוביז, פאוורקסל, גורמיה, דאש, אמריל, לגאס וכו'. זה יכול למעשה למנוע את בתוך של אוויר הטיגון מלהיות שרוט. זה כולל 10 גומי מאגרי אוויר דיפ הטיגון, וגומי שריטה עמיד מגן מכסה עבור אוויר הטיגון אפיית מגש. עיצוב מעולה : הגודל הוא 0. זה יכול למעשה להגן על פנים של אוויר הטיגון מלהיות שרוט. קל לשימוש : פשוט להתקין שלנו סיליקון מגן כיסוי על מתכת גיליון של טרי שמירה צלחת של אוויר הטיגון לשימוש, לפרק ולנקות אותו. הוא עשוי באיכות גבוהה מזון סיליקה ג ' ל, אשר הוא נגד החלקה, לגרד עמיד, עמיד, ולא קל לקרוע. מתאים לרוב מחבתות האוויר או המחיצות כגון שפמן, גוביז, פאוורקסל, גורמיה, דאש, אמריל, לגאס וכו'. זה יכול למעשה למנוע את בתוך של אוויר הטיגון מלהיות שרוט.

Product:
Air Fryer Rubber Bumper
Comply with FDA standards, excluding BPA. It is non-toxic and tasteless. Don't worry about any dangerous chemicals. This is the best choice for an air fryer tray.:
With high temperature resistance, up to 446 degrees Fahrenheit / 230 degrees Celsius, our silica gel sheet can effectively protect the interior of the air fryer from scratches.:
It has elasticity and reliability, no odor, no wearing, and high temperature resistance, and can be cleaned with cold water and hot water. Even if it is stained with oil, it can also be easily cleaned:
You will get 10 pieces of silicone scratch-resistant protective covers, enough to meet your daily needs and replacement, you can also share with others, which will bring more convenience to your life. :