דנטיה גברת של אורגנזה רחב ברים מגבעת קנטאקי דרבי כנסיית שמלת שמש כובע
  • משופץ

דנטיה גברת של אורגנזה רחב ברים מגבעת קנטאקי דרבי כנסיית שמלת שמש כובע

ILS 2.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

100% פוליאסטר מדי אור ואלגנטי, סרט זיעת שרוך שמאי בתוך. מידה אחת מתאים לכל כובע היקף : 22.6 אינץ / 56 סנטימטר-58 סנטימטר (כ);שולי רוחב : 7 סנטימטר/2.7 ב; כובע עומק : 12 סנטימטר/4. להתאים גם בנות ונשים, בתוך סרט זיעת שרוך יכול מתכוונן לגודל-מתאים לראש שלך. עיצוב : את באולר פרח של כובע הוא עיצוב פרחוני סרט, עיצוב ייחודי באיכות גבוהה כובעי לגרום לך יותר אלגנטי ומקסים. אתה יכול לקשט את הקישוטים האהובים עליך. אלגנטיות ותמלוגים הוסיפו לך לכל עונות השנה. מאוד פופולרי במסיבה או אירוע רשמי. אירועים : אלגנטי נשים שמש כובע לכנסייה / קנטאקי דרבי/קוקטייל מפלגה / חתונה / מסיבת תה / טיול נסיעות /קניות/רשמי לרגל/חיצוני ,ייחודי עיצוב באיכות גבוהה כובעי לגרום לך יותר אלגנטי ומקסים. אולטרה סגול אנטי, מתקפל, לנשימה ונוח. תוכל למצוא זה הוא המתנה המושלמת עבור החברה שלך, אמא או חברים. זה יהיה בחירה מצוינת עבור הבנות שלך או גברת, עבור החברה שלך ביום האהבה, עבור אמא שלך ביום האם. אם אתה צריך לארח מסיבה, הם יהיו טובות מסיבות נפלאות לאורחים שלך. תכונות : - עם זה יפה ונשי ליידי דרבי כובע, אתה יהיה המוקד של כל מפלגה או פעילויות.קדימה, להפוך את עצמך נערץ. - זה קנטאקי דרבי כובע לנשים יש רחב קומקום קצה ברים המספק נוסף שמש הגנה, מתנה גדולה עבור אתה והחברים שלך. - עיצוב אלגנטי,כפול שכבות בד,אורגנזה וגזה, אשר ליצור פלאפי ואופנה מראה בזמן לובש. - שמש-למנוע, שקוף חומר למנוע שלך עור מפני אולטרה סגול מאור השמש בזמן הולך החוצה.

*Condition:
Brand New
*Brand Name:
Dantiya
*Type:
Wide Brim Floral Organza Hat
*Colors:
Black/Beige/Coffee/Grey/Pink/Red/White
*Size:
-Brim Width:
7cm/2.77in;
-Hat Depth:
8cm/3.14in;
-Prefectly fit head circumference around 57cm/22.44in:
Note:
- The hat may be crushed flat during the transportation. As the fabric is polyester organza so try using a steam iron on synthetic setting while using a rolled up towel or small pillow to shape the hat from the inside:
-Item color displayed in photos may be showing slightly different on your computer monitor since monitors are not calibrated same :