שקית אחסון חוט מארגן שקיות חוט רשת ריקות תיקים קטנים של חוט עגול תיקים סריגה חוט ניידים מארגן סלי
  • משופץ

שקית אחסון חוט מארגן שקיות חוט רשת ריקות תיקים קטנים של חוט עגול תיקים סריגה חוט ניידים מארגן סלי

ILS 9.09

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מארגן אחסון חוט פרימיום : שקית אחסון חוט זו עשויה ניילון, אטום למים ועמיד סגירת רוכסן המונעת את כדורי החוט או אביזרי הסריגה מלהיבול ומגנה על חוט סריגה מפני אבק, קל לפתוח ולסגור. מאפיינים : הרחק חוטים מרחק מחתולים, כלבים וילדים. קל משקל, מושלם לפרויקטים ניידים קטנים לא יותר חוט בורח או יושב על סריגה. עם בניית ידית ורשת, ניידים וקלים לראות ברור מה בתוכו. מעשי, רעיון נהדר לפיתרון אחסון חוט, התאים לטיפוי/כדור או יותר. תיק מארגן נסיעות : תיק סריגה נייד עם בניית רשת וקלילות, נייד וקל לראות ברור מה בתוכו, זה גם הופך את בדיקות האבטחה בשדה התעופה למהירות ונוחות, וצבעים מרובים עוזרים לך לסווג. קל לנשיאה : מארז חוט רשת ריק עגול עם עיצוב ידיות, נוח לסחוב. החומר הברור לתצוגה קלה של מה מבפנים מבלי לפתוח את הכיסוי. מתנה נהדרת : מארז אחסון חוט זה אידיאלי לכל מתחילים. זוהי גם חג המולד/שנה חדשה/השנה החדשה/יום האהבה/יום האם/יום הולדת/יום הולדת/יום השנה לאם, סבתא, דודה, אחות, חברים וכל אוהבי הסריגה. מארגן אחסון חוט פרימיום : שקית אחסון חוט זו עשויה ניילון, אטום למים ועמיד. סגירת רוכסן המונעת את כדורי החוט או אביזרי הסריגה מלהיבול ומגנה על חוט סריגה מפני אבק, קל לפתוח ולסגור. מאפיינים : הרחק חוטים מרחק מחתולים, כלבים וילדים. קל משקל, מושלם לפרויקטים ניידים קטנים לא יותר חוט בורח או יושב על סריגה. עם בניית ידית ורשת, ניידים וקלים לראות ברור מה בתוכו. מעשי, רעיון נהדר לפיתרון אחסון חוט, התאים לטיפוי/כדור או יותר. תיק מארגן נסיעות : תיק סריגה נייד עם בניית רשת וקלילות, נייד וקל לראות ברור מה בתוכו, זה גם הופך את בדיקות האבטחה בשדה התעופה למהירות ונוחות, וצבעים מרובים עוזרים לך לסווג. קל לנשיאה : מארז חוט רשת ריק עגול עם עיצוב ידיות, נוח לסחוב.

Material:
Nylon
Model (Optional) Specification Size Color Weight #01 L 31*13.5cm/12.2*5.3inch Red 40g/1.4oz #02 L 31*13.5cm/12.2*5.3inch Purple 40g/1.4oz #03 S 13*13cm/5.1*5.1inch Red 31g/1.1oz #04 S 13*13cm/5.1*5.1inch Purple 31g/1.1oz :
Package List:
1 x Storage Bag:
Note:
1. Please allow 1-3mm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard. :