2 גלגלות קלטת חום לסובלימציה, 30 ממ x 33 מ 'קלטת עמידה בחום, סרט העברת חום, קלטת לחץ ויניל חום,
  • משופץ

2 גלגלות קלטת חום לסובלימציה, 30 ממ x 33 מ 'קלטת עמידה בחום, סרט העברת חום, קלטת לחץ ויניל חום,

ILS 0.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

חבילה ⭕ 【כוללת】 תקבל 2 קלטת עמידה בפני חום בצבע קלטות החום היא קלטת קולנוע פוליאסטר עם דבק עמיד בטמפרטורה גבוהה. כל גליל נמדד ברוחב של כ- 30 מ"מ/ 1.2 אינץ 'ואורך 33 מ'/ 108 רגל, ארוך מספיק כדי לענות על הצרכים השונים ביותר שלך, יכול לשרת אותך לאורך זמן. ⭕ 【עמידה בפני טמפרטורה גבוהה】 התנגדות החום של סרט העברת החום היא עד 220 צלזיוס. הם יכולים להגן על פני המוצרים היטב בצבע, הלחמה, גיהוץ ומוצרים אחרים, ניתן גם ליישם לחיצה חמה כקלטת סובלימציה. ⭕ 【לא משאיר שאריות】 הקלטת עמידה בפני החום שלנו ללחץ חום יש התנגדות מצוינת, קל להדביק ולא קל לשבור תוך כדי קילוף. עובד היטב בלחץ ספל קפה, לחיצת חום, יישום חולצת T או הדפסת העברה תרמית אחרת. ⭕ 【קלטת לוח מעגלים】 קלטת הטמפרטורה הגבוהה מספקת בידוד נהדר, ניתן להשתמש בו עם לוחות מעגלים למיסוך DIY, הלחמה, בידוד חשמלי ויישומים הקשורים למתח. ⭕ 【יישומים רחבים】 קלטת חום ללחץ חום אינה מתאימה רק לסובלימציה על ספלים, אלא גם אידיאלית לוויניל העברת חום על חולצות טריקו, כריות, בגדים, בדים. השתמש בקלטת העברת עיתונות חום כדי לשחרר את היצירתיות שלך, עשה עבודות DIY ייחודיות משלך. קלטת טמפרטורת החום שלנו היא קלטת מעשית, העשויה בעיקר מחומרי פולימיד וסיליקון עמידים. משמשת לבידוד מעגלים, מנוע, סליל, ייצור מוליכים למחצה, קבלים, בתעשייה האלקטרונית וכן הלאה.

Material:
Polyimide polymers film
Glue Type:
Silicone
Maximum Heat Resistance:
220℃
Color:
Mainly tawny when it is not torn off and transparent yellow when it is torn off
Size:
30mm/1.2in (W) *33m/108ft(L)
Package Included:
2 Rolls 30mm heat tape:
Warm Tips:
1. Wait for about 10S when thermal transfer, over time may leave traces. You can use banana water, alcohol to remove residual traces.:
2. Recommend to store in 20 ~ 35 ° C / rh50-60% dry room to avoid direct sunlight and rain.:
3. Instructions for use:
the adhesive tape can be pulled open and pasted on the things you need to paste (the pasted surface must be kept dry and flat without greasy)
4. Manual measurement, please allow slight errors on size.:
5. The colors may exist slight difference due to different screens.: