שבע ממלכות 2-מלחמות פריהטן
  • משופץ

שבע ממלכות 2-מלחמות פריהטן

ILS 0.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

בין אם אתה משחק מלך או מפלצת פריהטן קטלנית, שבע ממלכות 2 : מלחמות פריהטן מציבות את המשימה לבנות אימפריה מההתחלות הצנועות ביותר-מעוז אחד מוקף בכוחות עוינים להוטים להתרחב לשטח שלך, מעוז זה חייב לבסס שליטה על ערים שכנות על מנת לרכוש מגויסים ומחווה לצבאותיה. קיים סיכון מתמיד להיות מוצף על ידי אויביך, וכדי להדוף יריבים, עליך להשתמש בדיפלומטיה ובמלחמה בשיקול דעת. אוהדים של המשחק המקורי שבע הממלכות ייהנו ההמשך הזה, אשר מחייה את מושגי הליבה של קודמו תוך עדכון והרחבה על הנושאים שלה. הפוליטיקה הפנימית והחיצונית של הממלכה ההולכת וגדלה שלכם חזקה מאוד-שמירה על האיכרים מוזנים חשובה לא פחות מהדחת עוינים-אבל השליטה שלכם באוכלוסייה היא מוחלטת, ויש הרבה גמישות באיך שאתם משיגים את המטרות האלה. עם זאת, ממשק המשחק הוא לא אינטואיטיבי, ואת תצורת הפקודה עבור העכבר הוא מסורבל. זה מקשה על ניהול הכוחות והקרבות ממה שהם צריכים להיות, במיוחד בהשוואה לאלגנטיות של משחקים דומים אחרים. עם זאת, הקרבות בפועל מהווים בעיות טקטיות מעניינות, וניהול לוחמה מהנה. למכורים למשחקי אסטרטגיה פנטזיים, שבע ממלכות 2 : מלחמות פריהטן מציעות אתגרים משמעותיים ושעות של כיף משחקים. אליקס דלמוניקה יתרונות : אתה משחק בתור הפריהטנים המפלצתיים שילוב עשיר של לחימה, אסטרטגיה, כלכלה ובניית יחידות ייחודיות ודמויות מיוחדות קון : סקירת ממשק מגושמת שבע ממלכות הייתה אחת ההפתעות הנעימות ביותר של 1998 : משחק לא צפוי, מקורי ועמוק של כיבוש, כלכלה ודיפלומטיה. נוצר על ידי טרבור צ ' אן ותוכנת אנלייט, מפתחי הקפיטליזם, שבע ממלכות הפכו למועדפים בקרב המבקרים ובנו עוקבים נאמנים המבוססים על מפה לאוזן. צ ' אן הלך לעבוד על ההמשך כדי לבנות על ההצלחה הזו ולשפר ולהרחיב את המקור. ולמרות כמה מהמורות בדרך, סוף סוף סיימתי שבע ממלכות השנייה. בעוד שמעריצי המקור עשויים לגלות שחלק מהמוסכמות החדשות לוקחות קצת התרגלות, אין ספק ששבע הממלכות השנייה הוא משחק עשיר וממומש יותר. כל היבט של המשחק המקורי שונה, התייעל, הורחב או שופר בדרך כלשהי. אתה יכול לקרוא את הסקירה שלנו על שבע הממלכות המקוריות כדי לקבל את הפרטים המלאים של המשחק ועולמו, אך היסודות פשוטים מספיק כדי להסביר. שבע הממלכות השנייה היא אסטרטגיה פסאודו-בזמן אמת ומשחק בניית אימפריה שממזג את תחושת הציוויליזציה עם הלחימה בזמן אמת של משחקים כמו וורקראפט, כולם על מסך אחד. מטרת המשחק היא כיבוש באמצעים פיננסיים, צבאיים או דיפלומטיים. עם זאת, ביצוע משימה זו הוא תהליך משוכלל להפליא אך ניתן לניהול לחלוטין, ומציג איזון ואינטגרציה מדהימים של אלמנטים. הדרך הטובה ביותר להבין מה שבע הממלכות השנייה עושה-ועושה אחרת-היא לקחת על עצמה את השינויים בזה אחר זה. ראשית, אתה יכול לא רק לשחק כאחד משנים עשר גזעים אנושיים, אלא גם כאחד משבעת הגזעים המפלצתיים המכונים פריהטן. התרבויות האנושיות והפריחטניות שונות באופן משמעותי. בני אדם נענשים על הריגת אזרחים, בעוד פריהטנים זוכים לתגמול. פריהטן חייב לגדל חיילים, בעוד בני אדם יכולים לגייס אותם מעיירות ניטרליות. כלכלת פריהטן אינה מונעת על ידי סחר, אלא על ידי מחווה מעיירות משועבדות. בנוסף, לכל גזע אנושי ומטוגן יש יחידות, מבנים ותכונות משלו. כדי ליצור כוח מעוגל היטב של לוחמים, פרשים, קשתים וחיילים אחרים, בני אדם חייבים להשתלט על הערים הנייטרליות של גזע אחר או לשכור שכירי חרב. כל זה יכול להוביל לכמה אינטראקציות די מעניינות; פריהטונים יכולים להשתלט על שלטון הממלכות האנושיות ואף לאחד איתם כוחות. היחידות הן אזרחיות או צבאיות, ושתיהן מסוגלות לשמש כמרגלים. ניתן לחקור טכנולוגיות ריגול חדשות כך שמרגלים מנוסים יכולים לגנוב טכנולוגיה ומידע, לפתוח במלחמה בין שתי מדינות ואף להפוך לבלתי נראים. גיבורים צבאיים יכולים להתפתח או לשכור, לעתים קרובות מחזיקים פריטים חזקים כדי לתת להם יתרון בקרב. בשבע הממלכות המקוריות, אזרחים היו מתאמנים במסחר, בונים מבנה, ואז נכנסים למבנה הזה כדי לעבוד. בשבע הממלכות השנייה, הכשרה אזרחית נעלמה, ומבנים נבנים על ידי תושבי העיר מגויסים. שינוי זה לא יכול לשבת טוב עם כולם, שכן העובדים לא יכולים להתחיל עם דחיפה מיומנות ואתה לא יכול פשוט להכשיר חבורה של עובדים, לשלוח אותם לבנות מבנים בו זמנית, באופן אוטומטי צוות מבנים אלה. במקום זאת, אתה מגייס להקה של נגרים נודדים לבנות את כל הבניינים. לאחר השלמת הבניין, תוכלו לגשת לסרגל המחוון של אותו בניין כדי לקבוע את כמות העובדים המרבית שתימשך מבריכת הסרק בכל עיר סמוכה. זוהי דרך יעילה יותר להתמודד עם מבנים ועובדים, אבל זה לוקח קצת זמן להסתגל לאמנה החדשה. שינוי גדול נוסף הוא התפקיד המורחב של המחקר. ישנם כיום מספר תחומי מחקר, והנתיב שאתה עוקב אחריו נקבע על ידי אסטרטגיית המשחק שלך. אם אתה רוצה לבנות כלכלה חזקה ולקנות ניצחון, אתה יכול להתמקד בטכנולוגיות לשיפור היבטים שונים של סחר וייצור.