בקבוק בושם ירוק של הולפו, בקבוק שמן אתרי נייד רטרו, ריהוט ביתי מעודן, תאריך נסיעות ומתנה של חברה 5 מל
  • משופץ

בקבוק בושם ירוק של הולפו, בקבוק שמן אתרי נייד רטרו, ריהוט ביתי מעודן, תאריך נסיעות ומתנה של חברה 5 מל

ILS 95.80

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

[מעוצב להפליא] : טמפרמנט אצילי, קסם אלגנטי כל מוצר מיוצר ביד, רטרו, קלאסי, אצילי ומפואר. [נשיאה קלה] : בקבוק בושם סגסוגת אמייל נייד זה בעל קיבולת של 5 מ"ל בלבד וגודל קטן. זה מתאים לנסיעות, חופשה וקל לנשיאה. זה יכול לשמש לשמן, בושם או נוזלים אחרים. [פונקציות שונות] : מארגן בקבוקי הבושם ריק וניתן למלא אותו מחדש. בקבוק אחסון זה הניתן למילוי רטרו יכול לשמש לבשמים, קלן, שמנים אתרים, מטהרי אוויר, מים פרחוניים, מוצרי יופי DIY וכל נוזלים מעורבים אחרים. [מתנה נהדרת] : בקבוק שמן אתרי רטרו הוא בחירת מתנה נהדרת ליום האם, חג האהבה, יום הולדת או כל חגים ואירועים אחרים. [שירות איכותי] : שירות מושלם לאחר מכירות, ללא דאגות, תמיכה 24 שעות. אם יש לך שאלות, אנא התייעץ בנו ותקבל את השירות הטוב ביותר. [מעוצב להפליא] : טמפרמנט אצילי, קסם אלגנטי. כל מוצר מיוצר ביד, רטרו, קלאסי, אצילי ומפואר. [נשיאה קלה] : בקבוק בושם סגסוגת אמייל נייד זה בעל קיבולת של 5 מ"ל בלבד וגודל קטן. זה מתאים לנסיעות, חופשה וקל לנשיאה. זה יכול לשמש לשמן, בושם או נוזלים אחרים. [פונקציות שונות] : מארגן בקבוקי הבושם ריק וניתן למלא אותו מחדש. בקבוק אחסון זה הניתן למילוי רטרו יכול לשמש לבשמים, קלן, שמנים אתרים, מטהרי אוויר, מים פרחוניים, מוצרי יופי DIY וכל נוזלים מעורבים אחרים. [מתנה נהדרת] : בקבוק שמן אתרי רטרו הוא בחירת מתנה נהדרת ליום האם, חג האהבה, יום הולדת או כל חגים ואירועים אחרים. [שירות איכותי] : שירות מושלם לאחר מכירות, ללא דאגות, תמיכה 24 שעות. אם יש לך שאלות, אנא התייעץ בנו ותקבל את השירות הטוב ביותר.

80 * 40 mm:
Bottle net weight:
52.3g
colour type:
Green
Product name:
European-style portable retro flavor perfume bottle
Beauty tool classification:
packaging empty bottles
Suitable for skin type:
any skin type
Beauty tool classification:
facial beauty cosmetics
notes:
1. Due to the display and different lighting, the picture may not reflect the actual color of the item. thank you for understanding.:
2. Due to manual measurement, please make a slight difference. This luxurious decorative bottle has a retro and exotic style. The glass drip rod and the metal cavity are an elegant combination of nobility and beauty. It is specially designed for aristocratic women. It is the incarnation of the highest modern elegance, the masses that are difficult to achieve, but easy to achieve.:
3. The price is a 5ml empty bottle, one without perfume etc. :