FTVoguge LED מעקב אחר לוח קופסת אור, בהירות מתכווננת A5 ציור אמנות רישום רישום רישום כרית עותק לרישום
  • משופץ

FTVoguge LED מעקב אחר לוח קופסת אור, בהירות מתכווננת A5 ציור אמנות רישום רישום רישום כרית עותק לרישום

ILS 12.49

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

USB מופעל : תיבת תאורת עקבות מגיעה עם כבל חשמל USB 1pc, אתה יכול להתחבר בקלות לכל מתאם מחשב, בנק חשמל או USB עיצוב מגן על ראייה : קופסת אור עם מנורות LED חסרות הבהוב נטולות אנרגיה, מספקת משטח מאויר בצורה מושלמת. יישום רחב : אידיאלי לשביליות, קליגרפיה, חיבוק, חיתוך, העברת קעקועים, רישום ורישום, סטרימינג, פרויקטים של תפירה, ויטראז ', טלאים וכו' בהירות מתכווננת : פשוט המשך ללחוץ על מתג המגע למשך מספר שניות עד שתקבל את הבהירות הרצויה לך רוצה. זה אפקט עמעום הדרגתי. עיצוב דק : משקולות דקות במיוחד וקלילות מה שהופך אותו לנייד, מתאים בקלות לחבילה האחורית או למארז המחשב שלך, יכול לשמש גם כמנורה או אלבום תמונות. USB מופעל : תיבת תאורת עקבות מגיעה עם כבל חשמל USB 1pc, אתה יכול להתחבר בקלות לכל מתאם מחשב, בנק חשמל או USB. עיצוב מגן על ראייה : קופסת אור עם מנורות LED חסרות הבהוב נטולות אנרגיה, מספקת משטח מאויר בצורה מושלמת. יישום רחב : אידיאלי לשביליות, קליגרפיה, חיבוק, חיתוך, העברת קעקועים, רישום ורישום, סטרימינג, פרויקטים של תפירה, ויטראז ', טלאים וכו' בהירות מתכווננת : פשוט המשך ללחוץ על מתג המגע למשך מספר שניות עד שתקבל את הבהירות הרצויה לך רוצה. זה אפקט עמעום הדרגתי. עיצוב דק : משקולות דקות במיוחד וקלילות מה שהופך אותו לנייד, מתאים בקלות לחבילה האחורית או למארז המחשב שלך, יכול לשמש גם כמנורה או אלבום תמונות.

Material:
acrylic
Size:
18.7 * 17.9 * 0.4cm / 7.4 * 7 * 0.2in
Bright area Size:
  19 * 15cm / 7.5 * 5.9in
Package size:
21.9 * 21.3 * 3.4cm / 8.6 * 8.4 * 1.3in
Weight:
225 g / 7.9 oz(approx.)
Package list:
1 x LED Tracing Light Box:
1 x USB cable:
User manual:
1. Tear off the protective film from the front before use.:
2. Our product interface is very strong, please pay attention to the USB cable interface when using it . It is forbidden to distort the USB cable, or it will cause damage, causing flash light on the board, poor contact of the sensor and lackluster of the product. If there is any problem, please replace the new android USB cable.:
3. If the powered rear light flashes, it may be that the input does not match the product under normal circumstances. You can solve the problem by changing the charger, charger or computer interface.: