מושב מקלחת fxlymr ספסל מקלחת אטום למים עם הרכבה על קיר, שרפרף אמבטיה עץ, אמבטיה ומסדרון
  • משופץ

מושב מקלחת fxlymr ספסל מקלחת אטום למים עם הרכבה על קיר, שרפרף אמבטיה עץ, אמבטיה ומסדרון

ILS 196.20

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

כיסא המקלחת מתקפל בקלות כשאתה זקוק לו וגובה אל הקיר כשאתה לא חוסך לך מקום כאשר הוא לא בשימוש. מסגרת שרפרף המקלחת הקלה, קלה ועמידה, בנויה עם מסגרת אלומיניום, תומך עד 350 פאונד (160 ק"ג). מועיל בחדר האמבטיה לקשישים קשישים, אנשים עם מוגבלות, בריאטריים, נכים, פצועים ואחרים שרוצים לשבת בזמן הרחצה. על פי מושבים מעוצבים ארגונומית, אנשים יושבים ונוחים יותר, עיצוב הרחבת מושבים, מגדילים את המרחב לפעילויות, המתאימים לקבוצות שונות של אנשים. הגדל את הבטיחות והנוחות באזור האמבטיה והמקלחת שלך על ידי התקנת מושב אמבטיה חוסך חלל שימושי זה. כיסא המקלחת מתקפל בקלות כשאתה זקוק לו וגובה אל הקיר כשאתה לא. חוסך לך מקום כאשר הוא לא בשימוש. מסגרת שרפרף המקלחת הקלה, קלה ועמידה, בנויה עם מסגרת אלומיניום, תומך עד 350 פאונד (160 ק"ג). מועיל בחדר האמבטיה לקשישים קשישים, אנשים עם מוגבלות, בריאטריים, נכים, פצועים ואחרים שרוצים לשבת בזמן הרחצה. על פי מושבים מעוצבים ארגונומית, אנשים יושבים ונוחים יותר, עיצוב הרחבת מושבים, מגדילים את המרחב לפעילויות, המתאימים לקבוצות שונות של אנשים. הגדל את הבטיחות והנוחות באזור האמבטיה והמקלחת שלך על ידי התקנת מושב אמבטיה חוסך חלל שימושי זה. שרפרף מקלחת זה מיועד לאדם מוגבל, קשישים, בהריון או לא נוח אחר.

Item Type:
Shower Stool / Shower Chair / Bath Bench
Material:
Stainless Steel and Imported Solid Wood
Cleaning Method:
Wet Cloth Scrub, Dry Naturally
Max Load Capacity:
160 Kgs (350Lbs)
Package List:
1 X Shower Stool( Need to Assemble Yourself ):
【Precautions】:
This Product Only Sells Shower Stools, and Does Not Contain Other Product Pictures.:
When Measuring Manually, the Product Size May Show a Physical Error of 1-5 cm:
Due to Strong Light, This Product Will Produce a Certain Color Difference. This is Normal and Inevitable. Thank You for Understanding!:
You Should Always Read the Labels, Warnings and Instructions Provided with the Product Before Using or Consuming It and Not Solely Rely on the Information Presented on Our Website.:
Welcome to Our Shop ! If You Have Any Specific Product Queries, Please Contact Ours. :