10 חבילה משי סאטן שיער הארכת פאות אחסון תיק עם קולב חליפה עם שקוף ורוכסן, נייד אבק הוכחה ולהגן על פאה טבעית
  • משופץ

10 חבילה משי סאטן שיער הארכת פאות אחסון תיק עם קולב חליפה עם שקוף ורוכסן, נייד אבק הוכחה ולהגן על פאה טבעית

ILS 40.99

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עיצוב משופר : בהתחשב בכך את שיער טבעי פאה/חבילות שקנית הוא יקר והם צריך טיפול טוב והגנה,פיתחנו זה משודרג פאה אחסון תיק, זה משתמש סאטן חומר כי הוא רך יותר ויעיל יותר בהגנה על שיער מ שאינו ארוג בדים,זה לא רק אבק הוכחה אבל גם חלק וקל לשטוף,ליצור הגנה מגן של שלך שיער טבעי הארכת, ואת תיק עם שקוף ויניל כיסוי כדי לגרום לך קל יותר לזהות הרחבות שלך מבלי לפתוח אותו חבילה כולל : אתה תקבל 10 סטים של סאטן שיער הארכת אחסון תיק עם קולב,10 יחידות שקוף לרכוס שיער הארכת אחסון שקיות 10 כפול אנטי להחליק עץ2.*אלה שיער הרחבות אחסון שקיות יהיה להפוך את השיער שלך נקי ומסודר. גודל וצבע : גודל שקיות אחסון הסאטן הוא 60 על 29 סנטימטר (23.4 אינץ'), גודל שקיות הקולב מעץ הוא 23 סנטימטר(9.06 אינץ') הם מגיעים עם ורוד ורוד טהור color.it יכול להחזיק הרחבות עד 24 סנטימטרים. זה הוא מושלם עבור שיער חבילות, פאות, שיער חתיכות,קוקו וכן הלאה והוא יכול להשתמש בו עבור חנות סגנון שיער עשוי להיראות יותר מפואר או כאשר אתה נסיעות לאחסון שלך פאה. יישום שונים : את שיער הארכת אחסון תיק יכול לאחסן כל סוג של השיער שלך, שמירה על שיער דפוס היטב ולחות,למנוע אבק ולהסתבך , לשפר את תוחלת חיים של תוספות השיער שלך או פאה. אתה יכול לתלות את שיער על קולב, מאפשר לך במהירות אוויר יבש או לפוצץ יבש שלך הרחבות, הרבה יותר פשוט ופחות זמן רב. קל לשימוש : שלנו משיי סאטן פאת אחסון תיק נועדו עם רוכסן , מה שהופך את שקיות פתוח או קרוב בנוחות ועם קולב הוא עשוי עץ ומתכת, כפול אנטי להחליק כריות יכול להחזיק חבילות גם כך יכול ניתק כדי לחסוך מקום. שירות מותאם אישית אם אתה רוצה להפוך את הלוגו שלך בבקשה להשאיר הודעה בדואר אלקטרוני. אנחנו יכולים להתאים אישית עבור המותג שלך.שים לב : מחיר הקישור הוא מחיר המחירון, והמחיר המותאם אישית נקבע על פי הכמות(כמות ההזמנה המינימלית היא 100 סטים), צבע וגודל,בבקשה שאל את שירות הלקוחות של המוכר. שדרוג משי סאטן שיער הרחבות אחסון תיק עם עץ קולב סט שיער הרחבות אחסון תיק מפרט : חומר : משי סאטן + ויניל+באיכות גבוהה רוכסן גודל : כ.

Material:
Silk Satin + PVC+High quality zipper
Size:
Approx. 60 x 29cm/ 23.6 x 11.4 inches
Color:
Pink(as the pictures show)
Quantity:
10 pieces
Wooden Hanger Specification:
Material:
Wooden + Metal
Size:
Approx. 23 x 17cm/ 9 x 6.7 inches
Color:
Pink(as the pictures show)
Quantity:
10 pieces
How to use:
1.Pull down hook to unlock and release hanger:
2.Clip your hair extensions/wig in the hanger and pull back the lock :
3.Comb your hair/wig well:
4.Put the hanger and hair together in the storage bag:
5..Pull up the zipper, taking care not to get your hair caught in the zipper:
Product Features:
1.These silky satin storage bags are designed with front transparent PVC and zipper for secure keeping, making the bags open or close conveniently. :
2.Convenient and suitable to store all kinds of hair like long hair/short hair/ curly hair /wave hair/straight hair and so on,especially the expensive human hair :
3.The stitches of the bags are tidy and close, and the ending of the bags are finished well,long enough to hold extensions:
Notes:
1.Due to shooting light, display color difference and other factors, please refer to the actual items received:
2.Compare the detail sizes with yours, please allow 1-2cm error, due to manual measurement :