חום מופעל מאוורר-אח מאוורר עם 6 להבים / תנור עץ מאוורר שאינו חשמלי עם התחממות יתר הגנה עבור עץ, יומן צורב,
  • משופץ

חום מופעל מאוורר-אח מאוורר עם 6 להבים / תנור עץ מאוורר שאינו חשמלי עם התחממות יתר הגנה עבור עץ, יומן צורב,

ILS 1.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

*הגנה מפני התחממות יתר * הרצועה הדו-מתכתית המובנית בתחתית מאוורר האח נועדה להעלות מעט את קצה המאוורר כאשר הוא קרוב לטמפרטורת ההפעלה המרבית כדי להגן על המנוע והמודול התרמו-אלקטרי *חיסכון באנרגיה*אין סוללות או חשמל הוא צורך, רק חום תנור מאוורר, תרמית כוח מאוורר הוא התוספת המושלמת לכל בית, בשימוש נרחב עץ חומר שריפת תנורים, גלולה תנורים, וכו'. *פעולה שקטה * מאוורר החימום של האח שקט מאוד ולא יבחין בו בשום חדר. מפיץ חום בכל החדר, מגביר את הטמפרטורה עם רעש נמוך, משפר את זרימת האוויר החם ומגביר את הנוחות. טווח טמפרטורות מומלץ והטמפרטורה המומלצת היא בין 122 מעלות צלזיוס - 644 מעלות צלזיוס (50 מעלות צלזיוס - 370 מעלות צלזיוס). אם המאוורר אינו פועל בזמן לאחר שהגיע לטמפרטורה, הזז מעט את הלהבים (אל תיגע בהם ישירות בידיים. *קל לשימוש * אין צורך בהתקנה להתקנה על גבי כל תנור או צורב יומן. כל שעליך לעשות הוא למקם מאוורר תנור תרמו-אלקטרי מעל בול עץ בוער וליהנות מחדר חם יותר. התאמה אוטומטית : את אח מאוורר יכול להיות באופן אוטומטי התחיל, ואת מהירות יכול להיות מותאם על פי הטמפרטורה של תנור. צריכת אנרגיה נמוכה : הצריכה נמוכה, יעילות גבוהה, יכול להגדיל את טמפרטורת חדר על ידי 41%, לחסוך באנרגיה עלות על ידי עד 16%, אין סוללה או אספקת חשמל, יותר ידידותי לסביבה. המאוורר התרמו-אלקטרי של הכיריים אינו משתמש בסוללות או בחשמל כדי להגביר את יעילות החימום של הכיריים, מה שמאפשר לאוויר חם לזרום בחדרכם מהר יותר.מפרט : שם : אח מאוורר גודל : על 16.46 ב (ראה תמונה לפרטים)אספקת חשמל ציוד : תרמואלקטריים מודול (תרמית אספקת חשמל)חומר : אלומיניוםזרימת אוויר : 203קפרמיר נפח טווח : 160-220 רוח מהירות טווח : 1000-1600 סלדטמפרטורת התחלה : 50סך ג (טמפרטורת אח)טמפרטורת עבודה : 50-400פרמטר רמת רעש : 15-18 דברמרחק מומלץ : על 10-15 סנטימטר/3.

Name:
Fireplace Fan
Size:
about 16.6*15.2*8.8cm/6.49*5.98*3.46in (see picture for details)
Power supply equipment:
thermoelectric module (thermal power supply)
Material:
Aluminum
Airflow:
203CFM
Air volume range:
160-220
Wind speed range:
1000-1600rpm
Starting temperature:
50°C (fireplace temperature)
Working temperature:
50-400℃
Noise level:
15-18db
Recommended distance:
about 10-15CM/3.93-5.90in
Working principle:
The thermoelectric furnace fan uses thermoelectric technology to convert the temperature difference into electrical energy. There is a unique thermoelectric module in the center of the fan. When heated, the module will generate hot and cold sides, allowing electrons to flow into the module and generate electricity to operate the fan, which is also called the Seebeck effect.:
Tips:
The heat furnace fan will not bring about a direct temperature increase, but only a tool to accelerate the heat transfer of the chimney. Make sure the stove fan is placed on a flat .
Packing List:
Fireplace fan*1:
Note:
Due to manual measurement, there is a tolerance in the product size.:
Due to the lighting effects and Camera angles, there is a color difference in the product, please understand. :