XRELZRS GREEN CAMO כיסוי גלגל ההגה לנשים בנות, אביזרי הגה לרכב בכושר אוניברסלי כושר גלגל אוטומטי בגודל 15 אינץ
  • משופץ

XRELZRS GREEN CAMO כיסוי גלגל ההגה לנשים בנות, אביזרי הגה לרכב בכושר אוניברסלי כושר גלגל אוטומטי בגודל 15 אינץ

ILS 1.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

גודל אוניברסלי : כיסוי ההגה מתאים לגלגלי היגוי של 14 גודל אחד מתאים לרוב הרכבים, כמו מכוניות, רכב שטח ומשאיות. חומר : כיסוי ההגה הזה עשוי מחומר ניאופרן חלק ועמיד, חסין החלקה, יציב, עמיד בחום, ארבע עונות אוניברסאלי. קל להתקנה : כיסויי הגה הם רכים וקלים להתקנה לא נדרשת כלים. תפאורה מושלמת למכונית שלך, הגן גם על ההגה שלך. בטיחות מוגברת : מכסה ההגה לחדירות אוויר חזקה ולספוג זיעה. אחיזה טובה יותר בהגה מעניקה לך יותר שליטה על הכביש. מתנה מושלמת : כיסוי ההגה הזה הוא בחירת מתנה מצוינת לכל מי שקרוב אליך בדוגמה יום הולדתו, חג המולד או כל אירוע מתאים אחר. מפרט : מתאים לרוב גלגלי ההיגוי בקוטר 14. תפאורה מושלמת לרכב שלך, ומספקת הגנה טובה. התקנה קלה : פשוט החלק אותו ישר להגה שלך ולטובתך ללכת. פשוט הניחו את הכיסוי על גבי ההגה. לחץ והחזק את החלק העליון של הכיסוי והורד אותו בהדרגה עם שתי הידיים משני הצדדים כדי להדק.

Suitable for most steering wheels with diameter of 14.5 -15 inch.Universal size car coaster fits most cars, trucks and SUVs.FEATURES:
The sleek rubber interior fits perfectly with the steering wheel.A better grip on the wheel gives your more control on the road.Perfect decor for your car, and provides good protection.EASY INSTALLATION