XJJZS מעץ קיר מדף דקורטיבי מעץ קיר פריט קטן מתלה לאחסון רטרו משולש עץ מתלה
  • משופץ

XJJZS מעץ קיר מדף דקורטיבי מעץ קיר פריט קטן מתלה לאחסון רטרו משולש עץ מתלה

ILS 59.60

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מרקם חזק ועמיד, יפה, חומר אמיתי הפרופורציות מתואמות, והמשטח מלוטש וחלק, עם מרקם. השילוב של אופנה וטבע, מקשט את הקיר. חיסכון בחלל, סגנון מודרני ונדיב. הוסף תצוגה שונה לחייך. צור מעיל נקי ואזור תלייה במסדרון, כניסה, חדר שינה או משרד. מרקם חזק ועמיד, יפה, חומר אמיתי הפרופורציות מתואמות, והמשטח מלוטש וחלק, עם שילוב מרקם של אופנה וטבע, מקשט את הצלת הקיר, סגנון מודרני ונדיב. הוסף נוף שונה לחייך מעיל נקי ואזור תליה בכובע במסדרון, כניסה, חדר שינה או משרדים המפרט : 40.6 * 35 ס"מ סצנה : אחסון נסיעות, אחסון שולחן עבודה, שיטת אחסון לחדר שינה : בורג מוטבע מוצרים) הערות : 1. בשל אפקטים שונים של תצוגה ותאורה שונים, הצבע בפועל של המוצר עשוי להיות שונה במקצת מצבע התמונה. בגלל המדידה הידנית, סטיית המדידה המותרת היא 1-3 CMabout צבע : אנא הזכיר כי השפעות תאורה נאותות, עקוב אחר הגדרות בהירות/ניגודיות וכו ', יכולות להיות כמה הבדלים קלים בטון הצבע של תצלום האתר והפריט בפועל ו.

40.6*35cm:
Storage scene:
travel storage, desktop storage, bedroom storage
Installation method:
screw embedded
Package includes:
2 * Shelf (excluding other demo products)
notes:
1. Due to different display and lighting effects, the actual color of the product may be slightly different from the color of the image. Thanks!:
2. Due to manual measurement, the allowable measurement deviation is 1-3cm:
About Color:
Please be reminded that due lighting effects,monitor brightness/contrast settings etc,there could be some slight differences in the color tone of the website′s photo and the actual item