מטבח תשמיש מחזיק סכין בלוק עם מתקן לייבוש כלים, כלי נושא כלים עבור סכינים, מזלגות, כפות, נירוסטה, כסף
  • משופץ

מטבח תשמיש מחזיק סכין בלוק עם מתקן לייבוש כלים, כלי נושא כלים עבור סכינים, מזלגות, כפות, נירוסטה, כסף

ILS 313.14

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

אחסון חזק, ניקוז מהיר, עמיד, נגד קורוזיה ונגד חלודה עבה נירוסטה דפוס, משטח ציור טיפול, יפה ועמיד. מחזיק המקל לא רק מאחסן מקלות אכילה, מזלגות, כפות וכו'., אבל גם מספק התוספת תיבת לאחסון נוח של סכינים. את מים מגש מצויד מים מסנן כדי לבודד את שנותר מים מקלות אכילה, כפות ומזלגות , כדי למנוע את רבייה של ו, וכדי ליהנות בריא וסניטרי חיים. זה יכול להיות מפורק וניקה, והמבנה הוא פשוט, זה יכול להיות מפורק לניקוי, וזה הוא קל ניקוז. המוצר אינו מכיל סכינים. סגנון מוצר : מושב אנכי (עם מחזיק סכין + מגש מים)חומר : : נירוסטה + מפרט : 27,2 על 9 על 20,8 סנטימטר משקל : 635.6 גרם אחסון חזק, ניקוז מהיר, עמיד, נגד קורוזיה ואנטי חלודה.עבה נירוסטה דפוס, משטח ציור טיפול, יפה ועמיד.מחזיק המקל לא רק מאחסן מקלות אכילה, מזלגות, כפות וכו'., אבל גם מספק התוספת תיבת לאחסון נוח של סכינים.את מים מגש מצויד מים מסנן כדי לבודד את שנותר מים מקלות אכילה, כפות ומזלגות, כדי למנוע את רבייה של ו, וכדי ליהנות בריא וסניטרי life.It יכול להיות מפורק וניקה, והמבנה הוא פשוט, זה יכול להיות מפורק לניקוי, וזה הוא קל ניקוז. המוצר אינו מכיל סכינים.

27,2X9x20,8cm:
Weight:
635.6g
Strong storage, quick drain, durable, anti-corrosion and anti-rust.:
Thick stainless steel molding, surface drawing treatment, beautiful and durable.:
The chopstick holder not only stores chopsticks, forks, spoons, etc., but also provides a plug-in box for convenient storage of knives.:
The water tray is equipped with a water filter to isolate the remaining water from chopsticks, spoons and forks, to prevent the breeding of and , and to enjoy a healthy and sanitary life.:
It can be disassembled and cleaned, and the structure is simple, it can be disassembled for cleaning, and it is easy to drain. The product contains no knives. :