XJJZS 8 יחידות מברשות מברשות הגדרת שיער סינטטי אבקת בסיס מדגיש מברשת איפור פנים לכלי מיזוג צלליות
  • משופץ

XJJZS 8 יחידות מברשות מברשות הגדרת שיער סינטטי אבקת בסיס מדגיש מברשת איפור פנים לכלי מיזוג צלליות

ILS 15.50

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

גלה יופי כל יום עם מברשות מדויקות לגימור טבעי על יישומי איפור פנים ועיניים נותן לך מגע רך ונוח ואחיזה חזקה. מתאים למתחילים ואנשי מקצוע. עובד בצורה מושלמת על נוזל, אבקה או שמנת למראה פנים ועין ללא רבב. מתנה מושלמת לחברה, בת או אם. מתאים לשימוש מקצועי ושימוש ביתי. גלה יופי כל יום עם מברשות מדויקות לגימור טבעי על יישומי איפור פנים ועיניים. נותן לך מגע רך ונוח ואחיזה חזקה. מתאים למתחילים ואנשי מקצוע. עובד בצורה מושלמת על נוזל, אבקה או שמנת למראה פנים ועין ללא רבב. מתנה מושלמת לחברה, בת או אם. מתאים לשימוש מקצועי ושימוש ביתי. גלה יופי כל יום עם מברשות מדויקות לגימור טבעי על יישומי איפור פנים ועיניים. נותן לך מגע רך ונוח ואחיזה חזקה. מתאים למתחילים ואנשי מקצוע. עבודות מושלמות על נוזל, אבקה או שמנת למראה פנים ועיניים ללא רבב. מתנה מושלמת לחברה, לבת או לאם. מתאים לשימוש מקצועי ושימוש ביתי. ספגה : חומרים : שיער סינטטי, ידית פלסטיק, אלומיניום פרולול. חבילה כוללת : 1* מברשת איפור יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה מספקת. צבע : אנא הזכיר כי אפקטים של תאורה נאותים, עקוב אחר הבהירות/ הגדרות ניגודיות וכו ', יכולות להיות כמה הבדלים קלים בטון הצבע של התצלום של האתר והפריט בפועל.

Materials:
Synthetic Hair, Plastic Handle, Aluminum Ferrule.
Package Include:
1* makeup brush:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
About Color:
Please be reminded that due lighting effects,monitor brightness/contrast settings etc,there could be some slight differences in the color tone of the website′s photo and the actual item