שקית אוכל ניידת לבנים ולבנות, תיק קופסא ארוחת צהריים תיק רך, תיק צידנית מבודד עבה לגברים נשים בני נוער עבודה
  • משופץ

שקית אוכל ניידת לבנים ולבנות, תיק קופסא ארוחת צהריים תיק רך, תיק צידנית מבודד עבה לגברים נשים בני נוער עבודה

ILS 16.99

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

חומר מבודד שקית אוכל מבודדת עשויה רדיד אלומיניום מעובה עם ביצועי בידוד תרמי מעולים, חוזק ועמידות וקלות ניקוי עד שש שעות, זה יכול לשמור על האוכל שלך מגניב או חם. בואו האוכל שלך להיות טרי וטעים.דירוג גיל : מעל 3 שנים. גודל סטנדרטי : 8 אינץ 'על 4 אינץ' על 10 אינץ '(21 על 11 על 26 ס" מ), קיבולת גדולה. קל משקל, בידוד חום, קל Carry.It מספיק כדי לענות על צרכי האוכל היומי שלך. *כיסים מרובים * * - לתיק האוכל שלנו יש סגירת רוכסן כפולה לכיס ראשי לחטיפים, כלים וקופסאות מיץ. עם שקית רשת רוכסן בפנים לכלים שלך וכו'. קדמי עם כיס רוכסן למפתחות, טלפון, ארנק וכו'. יש שקית רשת בצד לאחסון בקבוקי מים. והוא מצויד מתכוונן וניתן להסרה רצועת כתף, אשר יכול להתבצע על ידי יד או גוף צולב, מתן בחירה נוחה לנשיאה היומית שלך.מה מעשי שקית אוכל מגיע לך. עיצוב מסוגנן יכול לשמש כתיק האוכל שלך, תיק צידנית, תיק פיקניק או שקית קניות. לא רק מתאים לעבודה ומכללה, אבל גם פעילויות חוצות, כמו דיג, טיולים, פיקניק, וכו'.ניתן לתת שקיות אוכל גם לחברים, בני משפחה ומבוגרים במתנה. שקיות הצהריים שלנו ציפוי פנימי יכול להיות בקלות ניגב נקי עם מטלית לחה. תכונה : - זה קל משקל, עמיד וקומפקטי מבודד שקית אוכל, עם צורה יפה ערמומי עיצוב, אופנתי דרך לנשיאה יומי הצהריים, כריך, סלט, פירות, חטיפים, משקאות עבור נסיעות, פיקניק, עבודה, משרד.

Material:
Polyester
Lining:
Aluminum Foil
Lunch Size:
H
Color:
Custom Patterns
Open The Way:
Zipper
Structure:
Main Pocket, Cutlery Belt, Side Mesh Pocket, Front Pocket
Style:
Portable Snack Bag / Lunch Bag
Note:
- Please Allow 1-3cm (0.39-1.18 Inches) Size Inaccuracy Due To Hand Measurement, Thanks.:
- The Actual Color May Slightly Vary From The Picture Owing To Lighting Effects And Monitor Settings, Please Understanding.:
- Should You Have Any Question, Please Feel Free To Contact Us, 24h Online Service Give You The Most Satisfactory Reply. :