ברגי ראש משושה עם אוגן מתכתי 10 יחידות, בורג אוגן משונן משושה בורג פלדת פחמן-לבניית בית מחברי חומרה
  • משופץ

ברגי ראש משושה עם אוגן מתכתי 10 יחידות, בורג אוגן משונן משושה בורג פלדת פחמן-לבניית בית מחברי חומרה

ILS 14.78

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

[1] : החל על בורג אוגן משונן משושה נמצא בשימוש נרחב בהרכבה ותחזוקה של רהיטים ומכשירי חשמל שונים בבית, או בהרכבה ותיקון של מעקות בטיחות, אינסטלציה, ציוד ופריטים אחרים [2] : מפרט - גודל חוט : 1/4-20(ד) על 5/8 אינץ '(ליטר); גודל אוגן : 13.54 אינץ'; גודל ראש משושה : 9.5 מ "מ(וואט) על 6. [3] : עיצוב - עיצוב האוגן מחליף את תפקיד מכונת הכביסה ויש לו את הפונקציה של חלוקת העומס ומניעת התרופפות. ההתקנה דורשת מפתח ברגים, המהווה מכשיר הידוק עם האום התואם, או משמש לבד במכשיר עם חורים מושחלים. [4] : יתרון - בורג אוגן עשוי מפלדת פחמן בדרגה 5, גימור מצופה אבץ, קשיות גבוהה, עמיד בפני שחיקה ועמיד בפני קורוזיה, ולא קל להחליד. [5] : כמות כלולה - 10 יחידות ברגי ראש משושה אוגן(לא כולל אגוזים). החל על-בורג אוגן משונן משושה נמצא בשימוש נרחב בהרכבה ותחזוקה של רהיטים ומכשירי חשמל שונים בבית, או בהרכבה ותיקון של מעקות בטיחות, אינסטלציה, ציוד ופריטים אחרים.מפרט : חומר : פלדת פחמןגימור : צלחת אבץדרגה : 8.8 גודל חוט : 1/4-20(ד) על 5/8 אינץ '(ליטר)גודל אוגן : 13.54-גודל ראש משושה : 9.5 מ" מ(וואט) על 6.26-כמות כלולה - 10 יחידות על ברגי ראש משושה אוגן(לא כולל אגוזים)יתרון - בורג אוגן עשוי מפלדת פחמן, גימור מצופה אבץ, קשיות גבוהה, ללבוש עמיד וקורוזיה עמיד, ולא קל לחלודה.

Material:
Carbon Steel
Finish:
Zinc Plated
Grade:
8.8
Thread Size:
1/4-20(D) x 5/8(L)
Flange Size:
13.6mm(D) /0.54-in
Hex Head Size:
9.5mm(W) x 6.5mm(H) /0.37-in x 0.26-inQUANTITY INCLUDED - 10pcs x Flange Hex Head Bolts(Not include nuts)
ADVANTAGE - Flange screw is made of carbon steel, zinc-plated finish, high hardness, wear-resistant and corrosion-resistant, and not easy to rust.:
INSTALL - The flange design replaces the role of the washer and has the function of distributing the load and preventing loosening. The installation requires a wrench, which forms a fastening device with the matching nut, or is used alone in the device with threaded holes. :