חבל גרירה של Heqcg Tow 2 חלקים חבל גרירה , 39683 LB-77161 קילוגרם חבל קרוואן רכב מעבה, רכב מחוץ לכביש גדול,
  • משופץ

חבל גרירה של Heqcg Tow 2 חלקים חבל גרירה , 39683 LB-77161 קילוגרם חבל קרוואן רכב מעבה, רכב מחוץ לכביש גדול,

ILS 149.56

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

[חבל נושאי עומס חזק] : עשוי חומרים בעלי חוזק גבוה ואיכות גבוהה, לא קל לשבור זה יכול לשאת משקל של 18-35 טון (39683 LB-77161 LB). כל אזיקלי הפלדה עשויים פלדה בעלת חוזק גבוה וקבועים עם ברגים. קל לשימוש, הוו קשה יותר והכוח שווה יותר. [חבל גרירה עם רפלקטור לילה] : בטוח יותר להשתמש בו עם רפלקטור, וניתן להשתמש בו בבטחה בלילה. אתה יכול לבחור את חבל הגרירה הדרוש לך בהתאם לצרכים שלך, שיכולים לשמש לנגררים, תחבורה וכו '. [רצועות התאוששות כננת ייחודיות] : התרחבות מרובת שכבות ועיצוב עיצוב מיובא תפירה קטר, שולי עבה, בלאי עמיד, ביטול בטיחות סכנות, כל האריקים האמריקאים, עבים וארוכים, קלים להתקנה, קלים להתקנה, דגמים שונים עונים על צרכים שונים. [תרחישים של יישום חגורת גרירה] : כשאתה ומכוניתך נתקלים במצב פתאומי, חגורת הגרירה הזו יכולה לשלוף את המכונית שלך מהתעלה, השלג או לפתע נגמר לו הדלק, וניתן להשתמש בה אובייקטים וכו '. [שיטת השימוש פשוטה ונוחה] : 1. שחרר את בורג הכבילה 2. הדק את הברגים 3. משוך את המכונית לאחר התיקון. [חבל נושאי עומס חזק] : עשוי חומרים בעלי חוזק גבוה ואיכות גבוהה, לא קל לשבור. זה יכול לשאת משקל של 18-35 טון (39683 LB-77161 LB). כל אזיקלי הפלדה עשויים פלדה בעלת חוזק גבוה וקבועים עם ברגים. קל לשימוש, הוו קשה יותר והכוח שווה יותר. [חבל גרירה עם רפלקטור לילה] : בטוח יותר להשתמש בו עם רפלקטור, וניתן להשתמש בו בבטחה בלילה. אתה יכול לבחור את חבל הגרירה הדרוש לך בהתאם לצרכים שלך, שיכולים לשמש לנגררים, תחבורה וכו '. [רצועות התאוששות כננת ייחודיות] : התרחבות מרובת שכבות ועיצוב עיצוב מיובא תפירה קטר, שולי עבה, בלאי עמיד, ביטול בטיחות סכנות, כל האריקים האמריקאים, עבים וארוכים, קלים להתקנה, קלים להתקנה, דגמים שונים עונים על צרכים שונים. [תרחישים של יישום חגורת גרירה] : כשאתה ומכוניתך נתקלים במצב פתאומי, חגורת הגרירה הזו יכולה לשלוף את המכונית שלך מהתעלה, השלג או לפתע נגמר לו הדלק, וניתן להשתמש בה אובייקטים וכו '.

White tension rope:
width 50mm, thickness 6mm
Purple pull rope:
width 80mm, thickness 6mm
Bearing capacity:
18-35 tons (39683 lb-77161 lb)
Applicable model:
White tension rope Suitable for General purpose, all series models
Purple pull rope Suitable for heavy goods vehicles and Loaders:
Installation tutorial:
1. Loosen the screw of the shackle:
2 tighten the screws:
3. Pull the car after fixing:
We will never be trapped on the road any more. Our Trailer belt will be your safety net. For peace of mind - always put it in your vehicle with other road essentials.:
We sincerely hope that you are satisfied with this product and will provide you with professional customer service. We will reply you within 24 hours and give you a satisfactory answer. :