מאוורר קירור אוויר מיני מאוורר שולחן עבודה נייד מזגן לחות מאוורר ריסוס שולחן עבודה אלחוטי AC לקמפינג במעונות
  • משופץ

מאוורר קירור אוויר מיני מאוורר שולחן עבודה נייד מזגן לחות מאוורר ריסוס שולחן עבודה אלחוטי AC לקמפינג במעונות

ILS 1.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עיצוב נייד : המאוורר המקורב במים הנייד שולחני מיועד לנוחיות ניתן למקם אותו על שולחן העבודה או להתבצע לשימוש, מה שהופך אותו לבחירה רב -תכליתית ומעשית לכל מי שצריך רוח קרירה ומרעננת תוך כדי תנועה. יציב ועמיד : מקרר האוויר הזה בנוי להימשך. הוא עשוי מחומרים איכותיים שהם יציבים ועמידים, ומבטיחים שהוא יכול לעמוד בשימוש יומיומי ולספק ביצועים לאורך זמן. טיהור אוויר : המזגן הוא לא רק מכשיר קירור אלא גם מטהר אוויר. זה יכול לסנן ביעילות חלקיקי אבק עדינים באוויר, ולספק לך אוויר נקי ומרענן לנשימה. רב -פונקציונלי : מאוורר קירור זה הוא מכשיר רב -פונקציונלי שיכול לספק קירור, לחות וטיהור אוויר. קל לתפעול, ללא עיצוב בורג, מה שהופך אותו לבחירה נוחה ומעשית לכל מי שרוצה ליהנות מאוויר קריר ונקי. יישום רחב : מקרר אוויר מגדל זה מתאים לשימוש במשרדים, חדרי מגורים, מטבחים, חדרי שינה, חדרי אמבטיה ואזורים אחרים בבית או בבניין. זוהי בחירה רב -תכליתית ומעשית עבור כל מי שרוצה להישאר קריר ונוח בכל תפאורה. עיצוב נייד : המאוורר המקורב במים הנייד שולחני מיועד לנוחיות. ניתן למקם אותו על שולחן העבודה או להתבצע לשימוש, מה שהופך אותו לבחירה רב -תכליתית ומעשית לכל מי שצריך רוח קרירה ומרעננת תוך כדי תנועה. יציב ועמיד : מקרר האוויר הזה בנוי להימשך. הוא עשוי מחומרים איכותיים שהם יציבים ועמידים, ומבטיחים שהוא יכול לעמוד בשימוש יומיומי ולספק ביצועים לאורך זמן. טיהור אוויר : המזגן הוא לא רק מכשיר קירור אלא גם מטהר אוויר. זה יכול לסנן ביעילות חלקיקי אבק עדינים באוויר, ולספק לך אוויר נקי ומרענן לנשימה. רב -פונקציונלי : מאוורר קירור זה הוא מכשיר רב -פונקציונלי שיכול לספק קירור, לחות וטיהור אוויר. קל לתפעול, ללא עיצוב בורג, מה שהופך אותו לבחירה נוחה ומעשית לכל מי שרוצה ליהנות מאוויר קריר ונקי. יישום רחב : מקרר אוויר מגדל זה מתאים לשימוש במשרדים, חדרי מגורים, מטבחים, חדרי שינה, חדרי אמבטיה ואזורים אחרים בבית או בבניין. זוהי בחירה רב -תכליתית ומעשית עבור כל מי שרוצה להישאר קריר ונוח בכל תפאורה.

 :
Item Type:
Air Cooler
Material:
ABS
Weight:
Approx. 928g / 32.7oz
Scope of Application:
suitable for bedrooms, offices, studies, cars, etc.
Water Tank Capacity:
280ml
Rated Power:
3W-10W
Input Voltage:
5V
Working Voltage:
2A
Color:
White
     :
How to Use:
1. Place the air cooler on a platform, such as a table, the device is suitable for USB interface, and the power of the adapter cannot be lower than 5V, 2A otherwise the machine cannot be used:
2. Pull out the filter drawer, put in the water curtain filter and curling pot:
3. In order to achieve the best results, soak the filter in running cold water first. If you want to cool down even more, it is recommended to put the filter and curling in the refrigerator and then put it in the drawer again.:
4. Open the water tank cover, fill in water or add ice cubes until the water tank is full, and cover the water tank cover to use. :
    :
Package List:
 
1 x Air Cooler 1 x Data Cable :
    :
Warm Tips:
 
1. Do not fill the water tank when it is full, even if the water tank is empty, there will be residual water.:
2. Only clean water can be used, distilled water is better if possible: