החלפהחלקים, החלפהגישה ערכת נוח מגע עבור משחק בקר
  • משופץ

החלפהחלקים, החלפהגישה ערכת נוח מגע עבור משחק בקר

ILS 98.70

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עיצוב נשלף : בקר אבזר ערכת עם מרקם אחיזה וכלים כל הג ' ויסטיקים, המשוטים ומפתחות הכיוון ניתנים להסרה וניתנים להתאמה אישית. לספק לך את חוויית המשחק הנפלאה ביותר ולהרגיש. תואם : את תיקון כלים ערכת הוא בצורה מושלמת תואם עם שלך עבור עלית סדרת 2 בקר. החלף בקלות את הבאמבטונים הישנים שלך בערכה שלנו. מראה חדש וסטיילינג ייחודי. סט מלא : את החלפת אבזר ערכת כולל 6 מתכת מוד החלפת אגודל מנוף, 4 כסף משוטי (2 בינוני 2 מיני), 2 כסף ד רפידות, 1 כסף מתח התאמת כלי. קל לשימוש : אין צורך לקחת את בקר לגזרים בעת החלפת חלקי חילוף, את ראש מקלות על כמו מגנט והוא מאוד חזק. פרימיום חומר : את בקר אבזר הוא עשוי באיכות גבוהה מתכת, את אותו חומר כמו מקורי, מאוד עמיד ועמיד בפני בלאי. מפרט : סוג פריט : בקר ערכת אבזריםחומר : נירוסטהצבע : כסףיישים : עבור עלית סדרת 2 פרמטרים : 1. הצבע מטופל בטכנולוגיית גלוון והחלפת ידית האגודל עשויה מתכת איכותית לעמידות ועמידות בפני קורוזיה. טוב יותר מגע : בדיוק את אותו גודל וחומר כמו הרשמי עלית סדרת 2 בקר אבזר, עם מרקם אחיזת עיצוב כדי למנוע החלקה, לשפר יד רגישות ולשפר את חוויית משחק. מגוון ערכות מקשים בסגנון עשה זאת בעצמך ותוכניות כוונון מותאמות אישית יותר מקלות על השחקנים להתאים את מהירות הג 'ויסטיק, עמדות המפתח וכו'.

Item Type:
Controller Accessory Kit
Material:
Stainless Steel
Colour:
Silver
Applicable:
For Elite Series 2
Parameters:
1. The colour is treated with electroplating technology and the thumb lever replacement is made of high quality metal for durability and corrosion resistance.:
2. Better touch:
Exactly the same size and material as the official Elite Series 2 controller accessory, with a textured grip design to prevent slippage, enhance hand sensitivity and improve the gaming experience.
3. A variety of DIY style key sets and more personalised tuning programs make it easy for players to adjust the joystick speed, key positions, etc., adding to the personalised experience of the controller.:
How to Use:
Remove the product and it is start to use:
Package List:
6 x Rocker Cover :
1 x Round Keys :
1 x Key :
4 x Pull Tabs :
1 x Standard Parts :
1 x T8 Screwdriver :
1 x T6 Screwdriver :
1 x Pry Bar :
1 x Storage Bag :