Droos Fitness Tracker 1.36 מסך מגע מסך Smartwatch Watch Watch Rot
  • משופץ

Droos Fitness Tracker 1.36 מסך מגע מסך Smartwatch Watch Watch Rot

ILS 27.50

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מסלול GPS : הפעל את פונקציית הריצה באפליקציה, והאפליקציה תרשום את מסלול ה- GPS הבא שלך, רשום במדויק את נתוני הצריכה והקלוריות שלך, וידחוף אותה לשעון לצפייה שלך לאחר הסוף עוזר קול אל : אלגוריתם Voice בלעדי, אתה יכול להקשיב ולעשות זאת, בכל פעם שאתה נקרא, לחץ לחיצה כפולה כדי להעיר את עוזר הקול, לשחרר את הידיים לחלוטין ולהשלים את פעולת הפקודה דרך עוזר הקול של אל. הידיים גרועות מפה, וזה נוח ומהיר. שיחות Bluetooth : שימוש ברמקולים אטומים למים עם אמינות גבוהה, שיחות Bluetooth ללא ידיים, מציגה צליל מקורי בהבחנה גבוהה, בין אם מדובר בספורט או בנהיגה, הטלפון הנייד יידחף לשעון בזמן כדי לענות לשיחה, לשחרר ידיים ולביצוע תקשורת יותר בחינם. מצב רב-ספורט : לא משנה איזה ספורט אתה מעדיף, יש תכנית אימוני כושר עבורך. בחר ריצה, כדורסל, כדורגל, רכיבה על אופניים או ענפי ספורט אחרים שאתה מעוניין בהם, והלך להתעמל וזה יעזור לך לעקוב אחר כל מהלך שלך. ניטור תנועה : מסר חיישנים חזקים כדי לרשום את כל התנועה שלך. פשוט הרם את שורש כף היד ותוכל להציג סטטיסטיקות שונות, כמו מרחק, קצב, הקפות, תדר צעדים וקלוריות שנשרפו. שעון חכם זה משקל קל במיוחד הוא בחירה מצוינת עבורך לא להתעייף גם אחרי יום של עבודה ולימוד.

Color:
Black, Gold, Silver
Applicable people:
women, men, business, unisex, public, teenagers, couples, fashion, adults
Compatible system:
fully compatible
Screen size:
1.36
Interface:
USB 2.0
Battery capacity:
280MAH
Operation mode:
touch + button
Product size:
44*11mm
Screen resolution:
390*390
Wristband Material:
Steel Band
Communication type:
no card inserted
Charging method:
wireless charging
Waterproof grade:
IP68 waterproof and dustproof
Screen type:
TFT screen
Functions:
GPS motion track, Al voice assistant, alarm clock, Bluetooth call, phone book, call log, Bluetooth music, multi-sport mode, pedometer, calories, distance, multi-dial, custom dial, etc.
Packing list:
Watch*1:
Charger*1:
Manual*1:
Notice:
Due to the influence of light, the color of the picture may be different from the actual product, please refer to the actual product :