מדף תבלינים, מדף אחסון למטבח, מארגן מדפי תבלינים מסתובב 360 מעלות לארון, מארגן ארונות סיבוב רב -פונקציונלי למטבח,
  • משופץ

מדף תבלינים, מדף אחסון למטבח, מארגן מדפי תבלינים מסתובב 360 מעלות לארון, מארגן ארונות סיבוב רב -פונקציונלי למטבח,

ILS 25.19

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

【שטח נוסף】 בין אם הוא משמש בחדר שינה, במטבח או בשירותים, מדף האחסון המסתובב הזה יכול לספק לך שטח אחסון נוסף, לאחסן ולארגן את הפריטים שלך, ולאפשר לך למצוא דברים בכל עת ובכל מקום קל להתקנה קל להתקנה】 מדף אחסון התבלינים המסתובבים הזה קל להתקנה ללא כלים או חלקים, פשוט הצמד וצמד יחד עם כרית הלחץ. כרית הלחץ מתאימה לכל קיר מבלי להחליק. 【ארגן את המטבח שלך】 מארגן האחסון המסתובב הזה מבטיח שתוכל לאחסן בקלות וביעילות את כל הבקבוקים והצנצנות כמו תבלינים ותבלינים. אתה יכול להשתמש בו במטבח, במזווה, במקרר ואפילו ארונות אמבטיה. תתנסו כמה קל היה לארגן את הדברים האלה במזווה!. 【רב -פונקציונלי】 מדף האחסון הזה לא יכול לשמש רק כמארגן תבלני מטבח, אלא גם מתלה מקלחת לאחסון שמפו ומקלחת ג'ל, כמו גם ארון איפור לכל הבשמים והקוסמטיקה, ויכול לשמש גם כאחסון ליד מיטה מדף למשקפיים או פריטים קטנים אחרים. מתלה אחד לשימושים מרובים, מעשיים ונוחים. 【תרחישים רלוונטיים】 ניתן לסובב מדף אחסון מסתובב זה 360 מעלות, ומאפשר לך להתמודד בקלות עם כל הפריטים המונחים על השולחן העגול. הוא נמצא בשימוש נרחב במטבחים, חדרי אמבטיה, מסעדות, מלונות וכו '. מדף תבלינים, מדף אחסון מטבח, מארגן מתלה תבלינים מסתובב 360 מעלות לארון, מארגן ארון סיבוב רב -פונקציונלי למטבח, אמבטיה וכו'. מארגן האחסון המסתובב הזה מבטיח שתוכלו לאחסן בקלות וביעילות את כל הבקבוקים והצנצנות כמו תבלינים ותבלינים. אתה יכול להשתמש בו במטבח, במזווה, במקרר ואפילו ארונות אמבטיה. תתנסו כמה קל היה לארגן את הדברים האלה במזווה! 【רב -פונקציונלי】 מדף האחסון הזה לא יכול לשמש רק כמארגן תבלין מטבח, אלא גם מתלה מקלחת לאחסון שמפו ומקלחת ג'ל, כמו גם איפור ארון לכל הבשמים והקוסמטיקה, ויכול לשמש גם כמדף אחסון ליד מיטה למשקפיים או פריטים קטנים אחרים.

Item Type:
Rotating Corner Rack
Material:
Plastic
Weight:
Approx. 750g/26.5ozBase Size
Tray Diameter:
Approx. 26cm/10.2inColor
Uses:
Corner shelf, can be used in kitchens, bathrooms, restaurants, hotels, etc.
Installation Instructions:
The product must be installed at a right angle of 90 degrees, and the surface must be flat and dry. When installing, please try to insert it tightly into the wall at a right angle, and then pull the wrench to the back of the product. :
Package List:
1 x Storage Rack2 x Buckle1 x Instruction
Note:
1. Please allow 0‑2 cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.