מעמד מטריית מתכת BBGS, מתלה מחזיק מטרייה עגול מודרני, 56.7 x Ø 16.5 סמ, למסדרון, משרד, מבואה בסלון
  • משופץ

מעמד מטריית מתכת BBGS, מתלה מחזיק מטרייה עגול מודרני, 56.7 x Ø 16.5 סמ, למסדרון, משרד, מבואה בסלון

ILS 115.35

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

● גודל עמדת המטרייה הוא 167 ס"מ, שיכול להכיל מספר מטריות מתקפלות באורך מלא כוללות מטריות קצרות וארוכות, קנים, פרחים יבשים, צינורות תמונה צבועים וכו ' , לא קל ליפול. הצבע להגנת הסביבה מונעים את דוכן המטרייה ממרחב חלודה , קישוט נהדר לקישוט הקולוקציה במבואה, למשרד הבית , סלון מסדרון מסדרון. ● מעמד המטרייה בעל תכנון הומניזציה עם מגש השלדה כדי למנוע את הרטבה הרצפה !!! אינך צריך לדאוג שהמים ייצאו , אתה יכול לשים מטריה רטובה ויבשה לפי הביקוש שלך!. ● דפוס חלול, יכול לשמור על אוורור טוב לגרום למטריה שלך לנשום בחופשיות, במיוחד לשמור על הבית או המשרד שלך ובמקומות אחרים שאתה שם נקי בימים גשומים !!!. ● יש לנו צוות שירות לקוחות נהדר כדי לוודא את שביעות הרצון של הלקוחות! אם אתה נתקל בבעיה כלשהי בעת השימוש, אנא צור איתנו קשר ונענה תוך 24 שעות!. ● גודל עמדת המטרייה הוא 16.7 ס"מ, שיכול להכיל מספר מטריות מתקפלות באורך מלא כוללות מטריות קצרות וארוכות, קנים, פרחים יבשים, צינורות תמונה צבועים וכו ' , לא קל ליפול. הצבע להגנת הסביבה מונעים את דוכן המטרייה ממרחב חלודה , קישוט נהדר לקישוט הקולוקציה במבואה, למשרד הבית , סלון מסדרון מסדרון. ● מעמד המטרייה בעל תכנון הומניזציה עם מגש השלדה כדי למנוע את הרטבה הרצפה !!! אינך צריך לדאוג שהמים ייצאו , אתה יכול לשים מטריה רטובה ויבשה לפי הביקוש שלך!. ● דפוס חלול, יכול לשמור על אוורור טוב לגרום למטריה שלך לנשום בחופשיות, במיוחד לשמור על הבית או המשרד שלך ובמקומות אחרים שאתה שם נקי בימים גשומים !!!. ● יש לנו צוות שירות לקוחות נהדר כדי לוודא את שביעות הרצון של הלקוחות! אם אתה נתקל בבעיה כלשהי בעת השימוש, אנא צור איתנו קשר ונענה תוך 24 שעות!.

Product name:
Umbrella stand
Material:
Iron
Process:
static paint process
Color:
White
Product Dimension:
16.5 x 16.5 x 56.7 cm, 6.5 x 6.5 x 22.3 inches
Package Contents:
1 * umbrella storage rack
Use scene:
home, company, foyer, hotel, etc.
✿ Tips:
1. This shop only sells umbrella stands, this does not include other items:
2. Due to different monitors, the product will have a little color difference, please refer to the actual product, thank you.:
3. Since the product is measured by hand, the error is 1-3CM. Please refer to the actual product, thank you for your understanding. :