מדוזה מנורת מדוזה מנורה, צבע שינוי אקווריום מצב רוח לילה אור, 3 מדוזה, סוללה מופעל, בית משרד דקור ומתנה
  • משופץ

מדוזה מנורת מדוזה מנורה, צבע שינוי אקווריום מצב רוח לילה אור, 3 מדוזה, סוללה מופעל, בית משרד דקור ומתנה

ILS 3.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

*מיכל דגים מלאכותי * מיכל המדוזות מורכב משלוש מדוזות שנבנו באופן מלאכותי, המגיעות לאפקט האופטימלי שלהן לאחר מספר דקות של טבילה במים את צף מדוזה למרות מלאכותי, יש תוסס וחיים-כמו אפקט. יחד עם נורות לד תוססות, המנורה הופכת כל חדר או משרד לאקווריום זוהר ומהפנט. אקווריום המדוזות מצויד בכבל יו אס בי. צורתו היא גליל שקוף עם בסיס מרובע שחור. זה יכול להיות נתמך ויכול להיות מופעל על ידי יו אס בי, או זה יכול להיות מופעל על ידי 4 סוללות (סוללות לא כלול). , צור סיפורים לפני השינה פנטזיה לילדים יכול לשמש גם כמנורת לילה לילדים. את עדין קצבי תנועה של מדוזה בזה היפנוטי צבעוני מבעבע צבע שינוי מדוזה מנורת יכול לעזור ליצור הגדרה גדולה להרגעת הילדים שלך להירדם. מדוזות האכלת האקווריום הפשוטות יותר זקוקות למרחב, זמן וטיפול מתמיד. מנורת המדוזה משחזרת את השלווה הצבעונית של האקווריום מבלי לטפל ביצורים. פשוט מלאו את האקווריום במים והוסיפו מדוזות. לא צריך לדאוג תחזוקה יומית, פשוט לפתוח אותו כדי ליהנות צבעוני מתחת למים ריקוד. בחירת מתנה גדולה עבור סקרן ילדים ואלה שאוהבים את אוקיינוס. לתת מתנות לילדים, אמהות, אבות, נשים, בעלים, כולם אוהב את זה מתנה מפרט : -שם : חשמלי מלאכותי מדוזה מנורה - - - מוצר גודל : 30*10.7 סנטימטר,35*14*14 סנטימטר - - - מוצר חומר : פלסטיק + אקריליק-חבילה : 1.

:
Name
:
Product size
:
Product material
:
package
1. Lamp x1:
2. Jellyfish x3:
3. English manual x1:
4.USB cable x1:
:
Light source type
:
Voltage
:
Main scope of application
:
Switch type
:
Style
♥Instructions for use:
1. Clean the impurities in the aquarium before use.:
2. Plug in the USB cable and pour clean water again. The surface of the water is about one centimeter away from the mouth of the bottle. Add 3-6 drops of detergent into the water.:
3. After the tentacles of the jellyfish are leveled, put them in the water and close the lid. Just turn on the switch.:
♥Note:
When used for the first time, there will be a lot of bubbles attached to the surface of the jellyfish, which may cause the jellyfish to not float smoothly. After the bubbles disappear for a period of time, it will swim normally or you can manually remove the bubbles on the surface of the jellyfish.