מארז סוללה של DGZZI USB שקע נקבה 4 AA מחזיק תיבת סוללה נקה עם מתג כניסה
  • משופץ

מארז סוללה של DGZZI USB שקע נקבה 4 AA מחזיק תיבת סוללה נקה עם מתג כניסה

ILS 8.99

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

תיבת הסוללה עשויה מחומר מעכב בעירה, העמיד בפני טמפרטורה גבוהה, מוליכות חשמלית טובה, עמידה, לא מעוותת בקלות, ויש לה חיי שירות ארוכים, והיא יכולה לשמש אספקת חשמל לחירום שקע האוטובוס של USB מעניק מוצרים ניידים עם תקע USB ויכול לשמש כמקור הכוח החיצוני המושלם. הכיסוי הקטן (בפנים) ותיבת הסוללה הם תהליך המכה החמה, ויהיו סימני ריתוך, שהם טכנולוגיה רגילה. לא ישפיע על אפקט השימוש. סוללות בטוחות יותר מאשר מתאמי חשמל וגדות חשמל כאשר הם מדליקים אורות דקורטיביים, עם תקעים ומתגים של נקבה USB, אין צורך בהלחמה וקל להתחברות. ניתן להשתמש בצעצועים, מכוניות שלט רחוק, אורות דקורטיביים, קישוט תאורה, הנדסת אלקטרונית או מקומות אחרים הדורשים כוח DC. זה מושלם לפרויקטים של LED שלך. תיבת הסוללה עשויה מחומר מעכב בעירה, העמיד בפני טמפרטורה גבוהה, מוליכות חשמלית טובה, עמידה, לא מעוותת בקלות, ויש לה חיי שירות ארוכים, והיא יכולה לשמש אספקת חשמל לחירום. שקע האוטובוס של USB מעניק מוצרים ניידים עם תקע USB ויכול לשמש כמקור הכוח החיצוני המושלם. הכיסוי הקטן (בפנים) ותיבת הסוללה הם תהליך המכה החמה, ויהיו סימני ריתוך, שהם טכנולוגיה רגילה. לא ישפיע על אפקט השימוש. סוללות בטוחות יותר מאשר מתאמי חשמל וגדות חשמל כאשר הם מדליקים אורות דקורטיביים, עם תקעים ומתגים של נקבה USB, אין צורך בהלחמה וקל להתחברות. ניתן להשתמש בצעצועים, מכוניות שלט רחוק, אורות דקורטיביים, קישוט תאורה, הנדסת אלקטרונית או מקומות אחרים הדורשים כוח DC.

Product name:
battery case
Material:
ABS plastic + metal
Color:
transparent
Battery type:
AA battery
Number of batteries:
4
Rated voltage:
6V
Switch:
with switch
USB cable length:
26cm/10.2Inch
Wire diameter:
3.0mm/0.12 inches
Package includes:
4 AA batteries box with switch*1pcs
Features:
The USB female cable jack provides power to portable products with USB plugs.:
The small cover (inside) and the battery box are hot-melt process, and there will be welding marks, which is a normal technology.:
Only output, not input.:
With USB female plug, no need to solder, easy to connect.:
It can be used in toys, remote control cars, decoration with lights, electronic engineering or other places where DC power is required.:
Notice:
1 Price is for battery case only, battery not included.:
2 The small cover (inside) and the battery case are heat fused and have solder marks, which is a normal technique. :