4 יחידות זרימת בקרת צינור מהדק פלסטיק צינורות מלחציים שחור 1/2 -1 / 4 צינור לכבות צינור מהדק מעבדה
  • משופץ

4 יחידות זרימת בקרת צינור מהדק פלסטיק צינורות מלחציים שחור 1/2 -1 / 4 צינור לכבות צינור מהדק מעבדה

ILS 2.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מהדק הצינור עשוי מפלסטיק איכותי, בעל קשיחות טובה, לא קל לשבירה ובעל כוח הידוק חזק גודל : 35 על 26 על 17 מ" מ, הקוטר הפנימי של מהדק הצינור : 6 מ" מ, הקוטר הפנימי של הפה הגדול : 15.5 מ "מ, והקוטר הפנימי של הפה הקטן : 12. מהדקים משמשים בעיקר להידוק צינורות לוויסות זרימה או צינורות חתוכים ומתאימים לצינורות מנת יתר 1/4 "-1/2 "או 6 - 12 מ" מ. מהדק צינור מתכוונן 6 הילוכים : לשלוט בזרימת הנוזל בצינור, ויכול גם לעצור את זרימת הנוזל בצינור. אידיאלי לבישול בירה, ובקרת תהליך שאיבת יין. בשימוש נרחב בציוד רפואי, מכשירים אנליטיים, מעבדות, תרופות, כימיקלים, הגנת סביבה, ובתחומים אחרים. מפרט : מוצר : מהדק צינור בקרת זרימה גודל : 35 על 26 על 17 מ מ קוטר פנימי של מהדק צינור : 6 מ מ גדול פה קוטר פנימי : 15.5 מ מ קטן פה קוטר פנימי : 12.3 מ מ חומר : פום צבע : שחור חבילה כוללת : 4 על זרימת בקרת צינור קלאמפ תכונות מוצר : באמצעות קופוליפורמלדהיד כחומר גלם, המוצר משלב בצורה מושלמת את קשיחות החומר עם מבנה המוצר, אשר לא רק יש קשיחות בתהליך השימוש, אלא גם יש חיי שירות ארוכים. זה יכול לשלוט על ויסות הזרימה ולהפסיק של צינור 6-12 מ מ.

Product:
Flow Control Hose Clamp
Size:
35x26x17mm
Inner diameter of pipe clamp:
6mm
Large mouth inner diameter:
15.5mm
Small mouth inner diameter:
12.3mm
Material:
POM
Color:
Black
Package includes:
4 x Flow Control Hose Clamp
Product features:
Using copolyformaldehyde as raw material, the product perfectly combine the material's rigidity with the product's structure, which not only has rigidity in the process of use but also has a long service life. It can control the flow regulation and stop of 6-12mm hose.:
Scope of use:
The product is mainly used for the flow control of hoses. It is equipped with six adjustment positions, which can meet the needs of users. It applies to fields requiring hose flow control and flow stop, such as garden micro-spray, veterinary medical treatment, etc. :