מגדיר שפתיים בלתי נשכח של קווין אוקוין, עירום חדש:מגדיר שפתיים איפור ארוך. עמיד במים, קצה מוגדר מדגיש שפות. תערובת-מסוגל.
  • משופץ

מגדיר שפתיים בלתי נשכח של קווין אוקוין, עירום חדש:מגדיר שפתיים איפור ארוך. עמיד במים, קצה מוגדר מדגיש שפות. תערובת-מסוגל.

ILS 1.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מוצרי קווין אוקוין שלנו ארוזים בדואר בועות פולי לבן ממותג קווין אוקוין אנו מבעבעים את פנים האריזה הספציפית הזו כדי להגן ולשמור על מוצרי קווין אוקוין שלנו במצב מושלם וניתן למתנות במהלך תהליך מילוי ההזמנה. עמיד במים ועמיד בפני קרעים, אריזה זו ניכרת בחבלה בעת קבלתה. אריזה זו מבטיחה גם כי הצרכנים יקבלו מוצרי קווין אוקוין ללא נזק, ללא שינוי, והכי חשוב, בטוחים לשימוש. מגדיר שפתיים בלתי נשכח של קווין אוקוין : גוון עירום חדש (המציע צבע עירום של פקאן) : תוחם שפתיים עמיד לאורך זמן ועמיד במים השומר על קצה מוגדר. כולל נפרד מחדד ומצורף מברשת ליישום מדויק ואמנות טכניקות בבית. לנעול ארוך לובש צבע עם זה ייחודי כפול הסתיים עיפרון / מברשת שמחליק על בצורה חלקה ובאופן שווה עבור שפות מוגדרות בצורה מושלמת. כולל נפרד מחדד כדי להבטיח טיפ מדויק כל זמן. תכונות עיקריות : תערובת שמנת נוסחה עם במיוחד עשיר שוחד. שלנו בלתי נשכח שפתיים מגדיר משפר את צבע וללבוש של שפתון שלך. תואם את צבע צבע השפתיים הטבעי שלך ולא את גוון השפתון שלך לאשליה של שרבוב מלא יותר. זמין כעת בשישה גוונים : בשרים, עירום חדש, טהור, מתפשט, אלוהי ומינימלי. כיצד : קו שפתיים עם הגוון הדומה ביותר לגוון השפתיים הטבעי שלך כדי לשפר את המראה והבלאי של השפתון שלך. להגדרה קיצונית יש למרוח על קצה השפה וליצור את הצורה הרצויה. מערבבים את החלק הפנימי של התוחם לכיוון מרכז השפתיים. לאחר מכן מלאו בשפתון, גלוס או שפה נוזלית. למראה פחות מוגדר יש למרוח תחילה את השפתון ואז להשתמש בעיפרון כדי לדחוף את הצבע לקצוות השפה. טיפים מקצוענים : הקשה על תיאוריית תוחם השפתיים המקורי של קווין - התאם את התוחם שלך לגוון השפתיים שלך, ולא את גוון השפתון שלך לאשליה של שרבוב מלא יותר. מלא את כל השפה בעיפרון והגדר עם יישום מוחלט של אבקת הגדרה כדי להבטיח צבע מתמשך שלא ידהה. כדי להגדיר את השפתיים עוד יותר, הדגש את הקצוות החיצוניים של קו השפתיים בעזרת בסיס ומברשת מדויקת. פרטי אריזה : מגדיר שפתיים בלתי נשכח אחד של קווין אוקוין (משקל נטו : 1.) ארוז במכתבי בועות פולי לבנים של קווין אוקוין. אנו מבעבעים את פנים האריזה הספציפית הזו כדי להגן ולשמור על מוצרי קווין אוקוין שלנו במצב מושלם וניתן למתנות במהלך תהליך מילוי ההזמנה.