ידיות נשיאה של קיאק ג ' יוזרמי, ידיות קיאק להרכבה צדדית, ידיות החלפת נשיאה של קיאק עם אבזם פלסטיק להנעת קיאק,
  • משופץ

ידיות נשיאה של קיאק ג ' יוזרמי, ידיות קיאק להרכבה צדדית, ידיות החלפת נשיאה של קיאק עם אבזם פלסטיק להנעת קיאק,

ILS 3.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

גודל מוצר : האורך הכולל של קיאק לתפוס ידיות הוא 11 את אורך של פלסטיק אחיזה הוא 4. את היקף של פלסטיק אחיזה הוא 3. ניילון רצועת רוחב הוא 0.26" (ליטר*וואט), קוטר חור הכן הוא 0. קיאק חומרה ידית עשויים באיכות גבוהה ניילון ופוליוויניל כלוריד + עמ, מעט אלסטי גומי, שאינו רעיל, שאינו מזהם, חסר טעם, לא שביר, קר עמיד, ללבוש עמיד, ויכול לשמש במשך זמן רב. *החלקה ידית עיצוב* : מחורץ ידית עיצוב יכול להיות החלקה, כך שלך ידיים הם לא קל לשחרר, מוצק ובטוח. ארגונומי קשת עיצוב עושה מחזיק יותר נוח, אשר יכול להחזיק במשך זמן רב ובלי להרגיש עייף מדי. מגוון רחב של יישומים : קיאק לשאת ידיות הוא בשימוש נרחב קיאק ההנעה, טנדם קיאק, חיים קיאקים, אוקיינוס קיאק, תפיסה קיאקים, רגש קיאקים ומותגים גדולים אחרים. זה הוא גם מתאים להשתמש כדי מטען, מזוודות, דלתות, וכו'. 100% לקוחות מרוצים : ג ' יוזרמי מרגיש בטוח שאתה תאהב את המוצר שלנו, כי אנו נותנים את הכסף שלך בחזרה אם אתה לא מאושר עם הרכישה שלך בתוך 30 ימים. פשוט לפנות אלינו כדי לעשות את זה נכון. זה הכל עלינו - אז יש אפס סיכון לנסות את המוצר היום. גודל מוצר : האורך הכולל של קיאק לתפוס ידיות הוא 11. את אורך של פלסטיק אחיזה הוא 4. את היקף של פלסטיק אחיזה הוא 3. ניילון רצועת רוחב הוא 0.26" (ליטר*וואט), קוטר חור הכן הוא 0. קיאק חומרה ידית עשויים באיכות גבוהה ניילון ופוליוויניל כלוריד + עמ, מעט אלסטי גומי, שאינו רעיל, שאינו מזהם, חסר טעם, לא שביר, קר עמיד, ללבוש עמיד, ויכול לשמש במשך זמן רב. *החלקה ידית עיצוב* : מחורץ ידית עיצוב יכול להיות החלקה, כך שלך ידיים הם לא קל לשחרר, מוצק ובטוח. ארגונומי קשת עיצוב עושה מחזיק יותר נוח, אשר יכול להחזיק במשך זמן רב ובלי להרגיש עייף מדי. מגוון רחב של יישומים : קיאק לשאת ידיות הוא בשימוש נרחב קיאק ההנעה, טנדם קיאק, חיים קיאקים, אוקיינוס קיאק, תפיסה קיאקים, רגש קיאקים ומותגים גדולים אחרים. זה הוא גם מתאים להשתמש כדי מטען, מזוודות, דלתות, וכו'. 100% לקוחות מרוצים : ג ' יוזרמי מרגיש בטוח שאתה תאהב את המוצר שלנו, כי אנו נותנים את הכסף שלך בחזרה אם אתה לא מאושר עם הרכישה שלך בתוך 30 ימים. פשוט לפנות אלינו כדי לעשות את זה נכון. זה הכל עלינו - אז יש אפס סיכון לנסות את המוצר היום. המתמחה במוצרים ביתיים ומשרדיים, ג ' יוזרמי עובד על מספק מוצרים אמינים, איכותיים ומעשיים ללקוחות גלובליים.

Color:
Black
Material:
PVC + PP Polyurethane
Total Length:
Approx 11.4” / 290mm
Plastic Grip Length:
4.53” / 115mm
Plastic Grip Circumference:
3.15” / 80mm
Pedestal Size:
1.34 x 1.26 / 34 x 32 mm (L*W)
Nylon Strap Width:
0.98 / 25mm
Pedestal Hole Diameter:
0.24” / 6 mm
Screw Size:
0.24” x 0.57” / 6 x 14.5 mm
Packing List:
2 x Kayak Carry Handles:
4 x Mounting Screws:
Warm notice:
Our digital images are as accurate as possible. Because of the difference between the display and the light, the color is slightly different:
Please forgive us, our product are checked by manual measurement so maybe have the error margin to 2-3mm:
30 Days Warranty & No Risk Purchase:
Jiozermi love giving our customers satisfactory products at an affordable price and have a pleasant shopping experience:
If you have any questions about the product, you can contact us by email, we will solve your problem within 24 hours usually. Please give us a chance to solve any problems, thank you!:
If you are not satisfied with your purchase within 30 days for any reason, let us know and our products support unconditional returns. That's the Jiozermi :