ברזים ברז אמבטיה בודד 360 עם קשת גבוהה מסתובבת הר מילוי אמבטיה ברז ידית אחת ברז אמבטיה רכוב על הרצפה
  • משופץ

ברזים ברז אמבטיה בודד 360 עם קשת גבוהה מסתובבת הר מילוי אמבטיה ברז ידית אחת ברז אמבטיה רכוב על הרצפה

ILS 0.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

ערכות התקנת מקלחת 360 תואר מסתובב זרבובית עם גבוהה-קשת זרבובית עיצוב : 360 תואר מסתובב זרבובית מאפשר לך להתאים את המיקום של זרבובית על פי ההרגלים שלך. גבוהה-קשת זרבובית עיצוב, זה הוא מודרני ויפה עם את ברז מושלם קרקע איחוד הוא אורגני שלם. מים-חיסכון מבעבע : רך מים. מצויד מבעבע חלת דבש, הברז יכול לסנן זיהומים במים. המבעבע יכול לערבב באופן מלא את המים והאוויר הזורמים דרכם, להפוך את זרימת המים לרכה ונוחה יותר ולחסוך במים. קל לניקוי חרירים : יד מקלחת עם סיליקון זרבובית. עצמי ניקוי סיליקון חרירים להתחבר, את מקלחת לניקוי קל ולמנוע בקנה מידה. עם סיליקון זרבובית עיצוב, השקע לא להיות חסום, והם גם קל לניקוי. מה שאתה רק צריך לעשות הוא לנגב אותם בעדינות עם ספוג או מגבת. ברז בודד באיכות גבוהה : החלקים העיקריים עשויים פליז מוצק, עמיד מאוד ואמין. את משטח מאמץ רב שכבה אלקטרוליטי טכנולוגיה, אשר הוא להפוך את משטח בהיר וחלק, יפה ועמיד. אמבטיה ברז עם 59 " מקלחת צינור בקלות לשטוף ילדים או חיות מחמד, מתן גמישות מקסימלית ותנועה. ערכות התקנת מקלחת מה מייחד את המוצרים שלנו?אנו להוטים על עיצוב חכם חזון תוך אספקת מוצרים סבירים ושירותים איכותיים. ודא כי הלקוחות מרוצים באיכות מעולה של ברזים אמבטיה אמבטיה והצוות שלנו.מפרט : התקנה סוג : רצפה רכובמספר ידיות : ידית אחתידית מקלחת פונקציה : פונקציה אחתקר וחם מים סוג : קר וחם מיםשסתום סוג : קרמיקה שסתוםחומר גוף עיקרי : חזיותידית מקלחת חומר : חזיותמקלחת צינור חומר : פוליווינילגימור : שחור, כרום, אקדח אפור, לבןזרוע תזכורת : בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר 1-3 מ מ שגיאה, אנא ודא שלא אכפת.

Installation Type:
Floor Mounted
Number of Handles:
Single Handle
Handle Shower Function:
Single Function
Cold and Hot Water Type:
Cold and Hot Water
Valve Type:
Ceramic Valve
Main Body Material:
Brass
Handle Shower Material:
Brass
Shower Hose Material:
PVC
Finish:
Black, Chrome, Gun Gray, White
Warm Reminder:
Due to manual measurement, please allow 1-3mm error, please make sure not to mind.:
Due to the difference between different monitors, the picture may be slightly different from the actual color of the project, please refer to the actual product.:
If you have to install it yourself, you will need some installation experience. Do not install it at will.:
Thank you very much for your support to our store. After receiving the goods, please check whether the contents of the package are complete and damaged. If you have any after-sales problems, please don't worry, please contact customer service as soon as possible. We will have professional after-sales service to answer you, Looking forward to your purchase. :