מאפרה מלט Eyearn , מחזיק אפר סיגריות עיצוב מודרני פשוט לגודל מאפרה משק בית תעשייתי , קל לניקוי וקל לתחזוקה
  • משופץ

מאפרה מלט Eyearn , מחזיק אפר סיגריות עיצוב מודרני פשוט לגודל מאפרה משק בית תעשייתי , קל לניקוי וקל לתחזוקה

ILS 3.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

שם המוצר : מפגש פשוט חומר : מלט + מתכת. תכונות ויתרונות : שילוב של מלט ופלדת אל חלד, סגנון עיצוב נורדי פשוט ומודרני, נירוסטה ניתן להזיז, קל לניקוי הפיח. על בסיס רדיפה מעשית ליופי פשוט ואטמוספרי, באמצעות יציקה אחת, ללא קישוט חיצוני, שמירה על מרקם המלט הטבעי. היקף : מתאים למשרדים, בתים ומכוניות, ברים, חדרי שינה, חדרי מגורים, גנים, בחוץ וכו '. 7*24 שירות : אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, זה הכבוד שלנו לספק את כל הלקוחות שלנו ולעזור לך לפתור את הבעיות שלך. שם המוצר : מפגש פשוט. חומר : מלט + מתכת. תכונות ויתרונות : שילוב של מלט ופלדת אל חלד, סגנון עיצוב נורדי פשוט ומודרני, נירוסטה ניתן להזיז, קל לניקוי הפיח. על בסיס רדיפה מעשית ליופי פשוט ואטמוספרי, באמצעות יציקה אחת, ללא קישוט חיצוני, שמירה על מרקם המלט הטבעי. היקף : מתאים למשרדים, בתים ומכוניות, ברים, חדרי שינה, חדרי מגורים, גנים, בחוץ וכו '. 7*24 שירות : אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, זה הכבוד שלנו לספק את כל הלקוחות שלנו ולעזור לך לפתור את הבעיות שלך. שם : Aphtraymaterial פשוט : מלט + צבע מתכת : אפור אפור : 9x8.7 ס"מ פתיומי ויתרונות : שילוב של מלט ונירוסטה, סגנון עיצוב נורדי פשוט ומודרני, נירוסטה ניתן להזיז, קל לנקות את ה- Sooton את בסיס המרדף המעשי של המרדף המעשי של שם מעשי של שם מעשי של שם מעשי של שם מעשי של שם מעשי של שם מעשי של שם מעשי של שם מעשי של : יופי פשוט ואטמוספרי, באמצעות יציקה אחת, ללא קישוט חיצוני, שומר על המלט הטבעי הרכות של החומר עצמו, הנוקשות, החום, מחצלת החליטה התחתונה, המלט יהיה נקבוביות טבעיות.

9X8.2X12.7cm:
Features and advantages:
combination of cement and stainless steel, simple and modern Nordic design style, stainless steel can be moved, easy to clean the soot
on the basis of practical pursuit of simple and atmospheric beauty, using one casting, no external decoration, retaining the natural cement The texture:
the softness of the material itself, the stiffness, the warmth, the bottom non-slip mat, the cement will have natural pores.:
Package includes:
1X car ashtray
7*24 Service:
If you have any questions, please feel free to contact us, it is our honor to satisfy all our customers and help you solve your problems.