כרית חימום חשמלית, כרית חימום לבגדים 5 וולט 2 א 8.5 וואט, סט רפידות מחוממות קלות משקל, כרית חימום בד חשמלית לטעינה,
  • משופץ

כרית חימום חשמלית, כרית חימום לבגדים 5 וולט 2 א 8.5 וואט, סט רפידות מחוממות קלות משקל, כרית חימום בד חשמלית לטעינה,

ILS 56.40

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

בד רך : כרית החימום עשויה מחומר בד רך עם מובנה בידוד סיבי חימום חומר, זה הוא נוח ללבוש עמיד, עמיד. ניתן להשתמש בכרית החימום החשמלית לאורך זמן. כרית חימום הוא מתקפל ועמיד במים במידה מסוימת, חימום באופן שווה, רחיץ, אבל לא לטבול אותו במים במשך זמן רב.(את בד מודבק יחד, את לטווח ארוך טבילה הוא מפחד להשפיע על דבק תואר של דבק. *טמפרטורת מתכוונן** : יש 3 מצבי התאמת טמפרטורה בכרית המחוממת, כולל גבוה, בינוני ונמוך. את 30 דקות עיתוי מצב הוא עשה בשבילך כדי להגדיר, מאוד מעשי. יישום נהדר ערך הן עבור בחוץ ובפנים. *מעשי כלי בחורף* : כרית החום הוא קל ונייד, שהוא נוח לקחת עם עבור חיצוני קמפינג או פעילויות אחרות על חורפים. זה חל גם על אנשים שמפחדים מקור, והם לא יפחדו מהחורף יותר עם זה. נוח לנשיאה* : עם 17.5 * 10 סנטימטר / 6.9 בגודל 69 גרם משקל, את בד דוד כרית הוא קטן וקל משקל. אתה יכול להכניס אותו ישירות למעילים, לאפודים ולבגדים אחרים שלך להתחממות ולחמם אותו באמצעות מקור כוח 5 וולט 2 א, כגון מחשב, מתאם מתח או בנק כוח(לא כלול). כרית החימום החשמלית יכולה להיות כמתנה אידיאלית לכל אירוע, שתהיה השותף החם ביותר שלך, נהדר לחג המולד, יום הולדת, יום האם, יום האב, יום האהבה.מפרט : מצב : 100% מותג חדשחומר : פוליאסטר + סיבי מתכתצבע : שחורכוח : 8.5 וואט דרישות הספק : 5 וולט 2 מצבים : גבוה : כ-55 טווחים; אמצע : כ-42 טווחים; נמוך : כ-31 טווחים; תזמון של 30 דקות(נתוני הטמפרטורה מיועדים רק לעיון, הם ישתנו מעט בסביבות שונות)גודל בד (*וואט) : בערך.5 * 10 סנטימטר / 6. 69 גרם רשימת אריזה : 1 כרית חימום חשמלית(בנק הכוח אינו כלול)שיטת שימוש : לחץ תחילה על הכפתור לאחר ההפעלה על הכרית, והוא מתחיל לעבוד במצב טמפרטורה גבוהה, אור אדום דולק ופלט מתח של 100% , כאשר אתה לוחץ שנית על כפתור, הוא הופך למצב הטמפרטורה האמצעית, אור כתום דולק עם תפוקת מתח של 85%, הוא יהפוך למצב טמפרטורה נמוכה וידליק אור כחול ברגע שתלחץ שוב על הכפתור, פלט מתח של 70%.

Condition:
100% Brand New
Material:
Polyester + Metal Fiber
Color:
Black
Power:
8.5W 
Power Requirements:
5V 2A
Modes:
High
Cloth Size(L * W):
Approx. 17.5 * 10cm / 6.9 * 3.9in
Weight:
Approx. 69g
Packing List:
1 x Electric Heating Pad(The power bank is not included):
Use Method:
First press the button after power on the pad, and it start to work at high temperature mode, red light is on and 100% voltage output, when you secondly press button, it turns to the middle temperature mode, orange light is on with 85% voltage output, it will turn to low temperature mode and turn on blue light once you press button again, outputting 70% voltage. It will turn off if you give a fourth pressing.:
30min Timing Method:
 
Pressing the button for 3 seconds when it is on, which means it start the 30min timing mode. And the temperature indicator will flash.:
Cautions:
Three kinds of people are not suitable to use it:
babies, the people who are not sensitive to the heat or unable to care for themselves.Do not let knife touch pad, and do not power it on when you are not using it or nobody indoor.Do not use it in humid environment and please dry it up if it suffers moisture invasion.It must not exceed the rated power supply, and also can not be directly connected to 220V power supply.