LieBewh ESP8266 מודול שעון, לוח פיתוח מיני עם 0.96 אינץ 'תצוגת OLED 18650 מחזיק סוללה
  • משופץ

LieBewh ESP8266 מודול שעון, לוח פיתוח מיני עם 0.96 אינץ 'תצוגת OLED 18650 מחזיק סוללה

ILS 2.67

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

תצוגת OLED : לוח פיתוח שעון זה כולל 096in OLED שיכול להציג את הזמן באופן אינטואיטיבי לקריאה קלה, ברורה ונוחה. פעולה פשוטה : הסיכות המובילות של שעון בזמן אמת יכול להיות מחוברות למודולי מכשירים אחרים לפיתוח, וזה קל מאוד להפעלה. ייצור טוב : לוח הפיתוח MINI משתמש בטכנולוגיית ייצור מתוחכמת, שלא קל לייבש את המפרק, המתאים לציוד אלקטרוני, DIY אלקטרוני. חמישה כפתורים : לוח הפיתוח של מודול השעון כולל כפתור חמישה דרך המחוברים לחמישה סיכות המקבילות לחמישה כפתורים, מגיעים עם ביצועים טובים. תכנות אוטומטית : לוח הפיתוח ESP8266 מגיע עם פונקציית תכנות אוטומטית של מיקרו USB, באפשרותך לטעון את הסוללה ולתכנת את ESP8266 דרך ממשק Micro USB. תצוגת OLED : לוח פיתוח שעון זה כולל 0.96in OLED שיכול להציג את הזמן באופן אינטואיטיבי לקריאה קלה, ברורה ונוחה. פעולה פשוטה : הסיכות המובילות של שעון בזמן אמת יכול להיות מחוברות למודולי מכשירים אחרים לפיתוח, וזה קל מאוד להפעלה. ייצור טוב : לוח הפיתוח MINI משתמש בטכנולוגיית ייצור מתוחכמת, שלא קל לייבש את המפרק, המתאים לציוד אלקטרוני, DIY אלקטרוני. חמישה כפתורים : לוח הפיתוח של מודול השעון כולל כפתור חמישה דרך המחוברים לחמישה סיכות המקבילות לחמישה כפתורים, מגיעים עם ביצועים טובים. תכנות אוטומטית : לוח הפיתוח ESP8266 מגיע עם פונקציית תכנות אוטומטית של מיקרו USB, באפשרותך לטעון את הסוללה ולתכנת את ESP8266 דרך ממשק Micro USB.96 אינץ 'OLED : 0.96 אינץ' OLED יכול להציג את הזמן באופן אינטואיטיבי לקריאה קלה, ברור ונוח 2. לא קל לייבש מפרק : באמצעות טכנולוגיית ייצור מתוחכמת, לא מפרק קל ליבש, מתאים לציוד אלקטרוני, DIY אלקטרוני 3 . התחבר למודולי מכשירים אחרים לפיתוח : ניתן לחבר סיכות מובילות למודולי מכשירים אחרים לפיתוח, קל להפעלה 4. חמישה לחצנים : כפתור חמש דרך המחוברים לחמישה סיכות שווה לחמישה כפתורים, מגיעים עם ביצועים טובים 5.

Item Type:
ESP8266 Clock Module
Material:
PCB
Working Voltage:
DC 5V(USB power supply)
Battery Type:
CR122C button battery
Battery Capacity:
150mAh
Purpose:
Use the microUSB interface to charge the battery and program the ESP8266
Applicable Scenarios:
Electronic equipment, electronic DIY
Package List:
1 x ESP8266 Clock Module:
1 x Pin Header:
Note:
1. Remove the 18650 lithium battery during programming to avoid programming failure. It is best to use a charging current from 500MA to 1A for USB charging. If the current is too high, the charging chip may generate serious heat.:
2. Please install the positive and negative poles of the battery correctly, the charging chip will be damaged in the moment when the battery is installed incorrectly, and it may cause the battery to explode. Pay special attention! ! !: