קרם עיניים גרעיני, עיניים פקוחות מתעוררות ג'ל עיניים הרמת פפטיד, פפטיד יציב ג'ל עין, ג'ל עריכה פפטיד מתעורר
  • משופץ

קרם עיניים גרעיני, עיניים פקוחות מתעוררות ג'ל עיניים הרמת פפטיד, פפטיד יציב ג'ל עין, ג'ל עריכה פפטיד מתעורר

ILS 10.75

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

קרם עיניים Veze : veze התעורר פפטיד המרים את ג'ל העיניים הוא טיפול עיניים בעל ביצועים גבוהים המכיל תערובת חזקה של פפטידים פפטידים אלה פועלים לחיזוק העור העדין סביב העיניים ולעורר את ייצור הקולגן, מה שמוביל למראה מוצק וחלק יותר. פיתרון ממוקד לגברים : veze התעורר פפטיד המרים את ג'ל העיניים לגברים מנוסח במיוחד כדי להתייחס לדאגות הייחודיות של עורם של גברים סביב העיניים. הנוסחה המתקדמת שלה מכוונת לנפיחות, עיגולים כהים, תיקים מתחת לעיניים, קמטים וקווים עדינים, ומספקים תוצאות יעילות. מרכיבים ייחודיים : veze התעורר פפטיד המרים את ג'ל העיניים פותח עם פורמולה ייחודית שתסייע בשמירת המראה של שטח העין התחתון שלך, לעזור לחות ולהחליק את עורך. אפקטים ארוכי טווח : צמצמו את המראה של עיגולים כהים גלויים ונפיחות סביב קווי המתאר. השימוש ב- Veze Awaken Peptide המרים את ג'ל העיניים בעקביות עוזר לעכב את ייצור המלנין בעור סביב העיניים בצורה יעילה. מתאים לכל סוגי העור : סרום העיניים שלנו מיוצר עם מרכיבים טבעיים מהווים סרום זה. בין אם אתם נורמליים, שומניים, יבשים או אפילו עור, כולם בטוחים לשימוש באזור העיניים. קרם עיניים טבעי נגד קמטים סופג בקלות בעור העין שלך. קרם עיניים Veze : veze התעורר פפטיד המרים את ג'ל העיניים הוא טיפול עיניים בעל ביצועים גבוהים המכיל תערובת חזקה של פפטידים. פפטידים אלה פועלים לחיזוק העור העדין סביב העיניים ולעורר את ייצור הקולגן, מה שמוביל למראה מוצק וחלק יותר. פיתרון ממוקד לגברים : veze התעורר פפטיד המרים את ג'ל העיניים לגברים מנוסח במיוחד כדי להתייחס לדאגות הייחודיות של עורם של גברים סביב העיניים. הנוסחה המתקדמת שלה מכוונת לנפיחות, עיגולים כהים, תיקים מתחת לעיניים, קמטים וקווים עדינים, ומספקים תוצאות יעילות. מרכיבים ייחודיים : veze התעורר פפטיד המרים את ג'ל העיניים פותח עם פורמולה ייחודית שתסייע בשמירת המראה של שטח העין התחתון שלך, לעזור לחות ולהחליק את עורך. אפקטים ארוכי טווח : צמצמו את המראה של עיגולים כהים גלויים ונפיחות סביב קווי המתאר.

Net Content:
15g (G/Ml)
Size:
About 2x11cm/0.8x4.3in
Ingredients:
Niacinamide, Difibromyeast, Etc.
Product Efficacy:
Silky And Moisturizing Texture, Easy To Absorb, Moisturizing And Not Greasy, Replenishing The Moisture Of The Skin Around The Eyes, Making The Skin Moist And Full, Showing The Cool Charm Of Men
Package List:
1/3/5 * Veze Eye Cream:
Notes:
1. Due To Different Displays And Lighting Effects, The Actual Color Of The Product May Be Slightly Different From The Color Shown In The Picture. Thanks!:
2. Due To Manual Measurement, Please Allow Slight Measurement Deviation. :