Shuangniu 8 חתיכות T Bar ידיות משיכה, ידיות מוברשות בר, ידיות משיכה של ארונות, ידיות מגירה, ידיות
  • משופץ

Shuangniu 8 חתיכות T Bar ידיות משיכה, ידיות מוברשות בר, ידיות משיכה של ארונות, ידיות מגירה, ידיות

ILS 37.20

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

[חומרים באיכות גבוהה] : ידית המגירה של ארון המטבח עשויה מפלדת אל חלד באיכות גבוהה, שיכולה למנוע את חלודה של הידית המבנה החלול קל במשקל, יציב ועמיד, ומפחית שריטות על ארונות וריהוט הנגרמים על ידי ידיות. [קל להתקנה] : צריך רק להרחיב את הבורג מבפנים של החור השמור ברהיטים, ואז להפוך את ידית המגירה כדי להדק אותו לשימוש. הפעולה היא פשוטה ואינה דורשת הוראות מיוחדות. [נוח למגע] : ידיות אלה עשויות מפלדת אל חלד, חלולה אך חסונה, ללא קצוות צורה. משטח חלק גורם לך להרגיש בנוח בשימוש, אתה לא צריך לדאוג לגרד. [סגנון מינימליסטי] : ידיות המגירה עם עיצוב מודרני ופשוט מתאימות לסגנונות ריהוט שונים וניתן להתאים אותם לכל סגנון קישוט ביתי. מסוגנן ואלגנטי לחלוטין לאחר ההתקנה!. [שימוש בטווח] : ידיות המגירה עם עיצוב מודרני הן אידיאליות לרהיטים כמו ארונות מטבח, ארונות אמבטיה, ארונות ומגירות לחדר שינה. זה קישוט טוב לבית או למשרד שלך. [חומרים באיכות גבוהה] : ידית המגירה של ארון המטבח עשויה מפלדת אל חלד באיכות גבוהה, שיכולה למנוע את חלודה של הידית. המבנה החלול קל במשקל, יציב ועמיד, ומפחית שריטות על ארונות וריהוט הנגרמים על ידי ידיות. [קל להתקנה] : צריך רק להרחיב את הבורג מבפנים של החור השמור ברהיטים, ואז להפוך את ידית המגירה כדי להדק אותו לשימוש. הפעולה היא פשוטה ואינה דורשת הוראות מיוחדות. [נוח למגע] : ידיות אלה עשויות מפלדת אל חלד, חלולה אך חסונה, ללא קצוות צורה. משטח חלק גורם לך להרגיש בנוח בשימוש, אתה לא צריך לדאוג לגרד. [סגנון מינימליסטי] : ידיות המגירה עם עיצוב מודרני ופשוט מתאימות לסגנונות ריהוט שונים וניתן להתאים אותם לכל סגנון קישוט ביתי. מסוגנן ואלגנטי לחלוטין לאחר ההתקנה!. [שימוש בטווח] : ידיות המגירה עם עיצוב מודרני הן אידיאליות לרהיטים כמו ארונות מטבח, ארונות אמבטיה, ארונות ומגירות לחדר שינה.

Material:
Stainless Steel
Size:
50*32*12 mm/1.97*1.26*0.47 in
Color:
Silver
Quantity:
8 Pieces
Feature:
The cabinet handle is made of stainless steel, which has the characteristics of acid and alkali resistance and high density, ensuring that the handle is durable and does not rust. :
The kitchen handle is hollow but sturdy, with no shaped edges. The smooth surface makes you feel comfortable to use, and you don't have to worry about being scratched. :
Modern and simple design and elegant shape make these furniture knobs add a lasting and beautiful effect to home decoration. :
Perfectly adapt to any kitchen cabinets, furniture doors, cabinets, desk drawers, wardrobe drawers, shoe cabinets, boxes, bookcases and more! :
Note:
1. Due to the different measurement methods, there will be 1-2cm deviation. :
2. Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. :
3.Please make sure that it is firm after installation. Loose installation will cause scratches on the furniture. :
Package included:
8*T Bar Pull Handles:
Please check in time when you receive the package, if you have any questions, please send me an email, I will reply quickly :