N/a Hydrangea זר זר פרח פרח חג חג המולד של דלת הבית של דלת הבית (צבע: A, גודל
  • משופץ

N/a Hydrangea זר זר פרח פרח חג חג המולד של דלת הבית של דלת הבית (צבע: A, גודל

ILS 1.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

【גודל נכון】 : לזר הסתיו הזה יש תערובת מלאה של אלמנט סתיו מסודר ומעורב להפליא להנאתכם, והם לעולם לא יבול וייפלו 【מעוצב בעבודת יד】 : הזר מיוצר בעבודת יד ותוכלו להתאים ענפים לכל כיוון ליצירת צורה מושלמת. עם הזר המעוטר הזה, מה שאתם צריכים לעשות-פשוט תלו אותו, זה עושה תוספת חגיגית דלת הכניסה שלך, מבואה או כל חדר בבית שלך. 【עיצוב ייחודי】 : עיצוב זר דקורטיבי זה מתאים לשימוש פנים וגם בחוץ. תלו אותו מעל האח שלכם, הניחו אותו על דלת הכניסה שלכם או על קיר סלון. זר זה יביא לכם אווירה בסתיו מהנה. אם מוצג בחוץ, אנא הניחו את זרכם במקום המוגן מפני לחות ישירה. 【קישוט מושלם】 הזר מלא עלוות מלאכותית יפהפיה ודוקרני חיטה מזויפים, עלים וגרגרי הזר של סתיו יש תחושה קלה ואוורירית שהיא קישוט זמן הקציר המושלם! עלים ריאליסטיים בשלבים שונים של צבע סתיו ופירות יער משלימים את מראה זר הסתיו השופע. 【אין צורך בתחזוקה】 זר סתיו אלגנטי משפר את העיצוב, אין צורך בתחזוקה. זר התבואה ייראה נהדר כל הזמן. 【גודל נכון】 : לזר הסתיו הזה יש תערובת מלאה של אלמנט סתיו מסודר ומעורב להפליא להנאתכם, והם לעולם לא יבול וייפלו. 【מעוצב בעבודת יד】 : הזר מיוצר בעבודת יד ותוכלו להתאים ענפים לכל כיוון ליצירת צורה מושלמת. עם הזר המעוטר הזה, מה שאתם צריכים לעשות-פשוט תלו אותו, זה עושה תוספת חגיגית דלת הכניסה שלך, מבואה או כל חדר בבית שלך. 【עיצוב ייחודי】 : עיצוב זר דקורטיבי זה מתאים לשימוש פנים וגם בחוץ. תלו אותו מעל האח שלכם, הניחו אותו על דלת הכניסה שלכם או על קיר סלון. זר זה יביא לכם אווירה בסתיו מהנה. אם מוצג בחוץ, אנא הניחו את זרכם במקום המוגן מפני לחות ישירה. 【קישוט מושלם】 הזר מלא עלוות מלאכותית יפהפיה ודוקרני חיטה מזויפים, עלים וגרגרי הזר של סתיו יש תחושה קלה ואוורירית שהיא קישוט זמן הקציר המושלם! עלים ריאליסטיים בשלבים שונים של צבע סתיו ופירות יער משלימים את מראה זר הסתיו השופע. 【אין צורך בתחזוקה】 זר סתיו אלגנטי משפר את העיצוב, אין צורך בתחזוקה. זר התבואה ייראה נהדר כל הזמן. תכונות : 【גודל ראוי】 : לזר הסתיו הזה יש תערובת מלאה של אלמנט סתיו מסודר ומעורב להפליא להנאתכם, והם לעולם לא יבול וייפול.

Size:As shown:
Material:
Artificial wreaths
Color:
As shown
Note:
1.Please allow 0-1cm error due to manual measurement. pls make sure you do not mind before you bid.
2.Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Thank you!:
Package includes(without retail package):
1 * Artificial wreaths:
About Color:
Please be reminded that due lighting effects,monitor brightness/contrast settings etc,there could be some slight differences in the color tone of the website′s photo and the actual item