מברשת שירותים/קערת אסלה מברשת קיר מברשת שירותים רכבה על קיר, מברשת שירותים זכוכית, מברשת אסלה
  • משופץ

מברשת שירותים/קערת אסלה מברשת קיר מברשת שירותים רכבה על קיר, מברשת שירותים זכוכית, מברשת אסלה

ILS 55.20

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

חוסך שטח עיצוב מסוגנן ואחסון נוח, שמור על אמבטיה מסודרת, נקייה ומסודרת היטב, זהו אביזר חובה לניקוי האמבטיה שלך מברשת האסלה המותקנת בקיר פשוטה בעיצוב, יפה ומעשי. ניתן לרכוב אותו או להניח אותו על האדמה כדי לחסוך מקום. השחור מספיק אמיתי, עמיד יותר בפני אבק, ואינו נדבק לטביעות אצבעות. השימוש בדבק ללא ציפורניים לא יפגע בקיר. ניתן לנקות את הזיפים העבים ללא מבוי סתום, ולקבל יכולת טיהור חזקה. ניתן לפרק את גוף הזכוכית החלבית ולנקות בחופשיות. הבסיס עבה ויציב, לא קל ליפול ולהכתים את רצפת האמבטיה. חוסך שטח עיצוב מסוגנן ואחסון נוח, שמור על אמבטיה מסודרת, נקייה ומסודרת היטב, זהו אביזר חובה לניקוי האמבטיה שלך. מברשת האסלה המותקנת בקיר פשוטה בעיצוב, יפה ומעשי. ניתן לרכוב אותו או להניח אותו על האדמה כדי לחסוך מקום. השחור מספיק אמיתי, עמיד יותר בפני אבק, ואינו נדבק לטביעות אצבעות. השימוש בדבק ללא ציפורניים לא יפגע בקיר. ניתן לנקות את הזיפים העבים ללא מבוי סתום, ולקבל יכולת טיהור חזקה. ניתן לפרק את גוף הזכוכית החלבית ולנקות בחופשיות. הבסיס עבה ויציב, לא קל ליפול ולהכתים את רצפת האמבטיה. עיצוב עכשווי : מחזיק מברשת שירותים זה הוא עיצוב פשוט ומלוטש ודיסקרטי שיתאים לכל עיצוב אמבטיה.

3.7 inches * 3.7 inches * 19.5 inches:
Quickly:
1. Please check the color and size before buying.:
2. Product photos do not include products other than products.:
3. Please note that due to different monitors, there may be slight color differences, please forgive me.:
4. The above data is for reference only, the size is manually measured, the error is 1-3 cm, please allow it, thank you.:
5. If you find any problems with our products, please feel free to contact us via email, we will solve this problem as soon as possible.:
6. Welcome to share and feedback to provide you with better products and services. :