טאודאן 12 יחידות ט8 מחזיק מנורה ללא סיבוב סוג שקע מצבה מחזיק מנורה שקע דו-פין בינוני
  • משופץ

טאודאן 12 יחידות ט8 מחזיק מנורה ללא סיבוב סוג שקע מצבה מחזיק מנורה שקע דו-פין בינוני

ILS 8.99

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

חומר : עשוי באיכות גבוהה חסין אש חומר, זה הוא מאוד עמיד ויש לו חיי שירות ארוכים מחזיק מנורות ט8 מוסמך.תחליף טוב ישן ניאון מנורת מושב.יכול להחזיק את הנורה בחוזקה. הספק מקסימלי של 660 וולט והמתח המרבי של 600 וולט, תומך בנורת הספק גבוהה.לענות על הצורך שלך של אפקט תאורה שונה. מתאים לתאורה בתים, משרד, מרתף, ארון, סדנה וכן הלאה. חבילה כללה : 12 יחידות8 מנורת בעל.בטוח, אש וחום עמיד, לענות על צרכי השונים שלך. מפרט : מתח מדורג : 600 וולט מקסימום ואט : 660 וואט חומר מעטפת : טמפרטורה עמידה בחום למחשב : 139 מעלות צלזיוס ט8 שקע מחזיק מנורה : השתמש במחזיקי מנורות מצבה שאינם מופנים עם החלפות צינור פלורסנט לד המופעלות מקצה אחד. מחזיק מנורה זה מאפשר לך לחבר חוט ניטרלי לקצה אחד של הצינור. מחזיק מנורות ט8 מוסמך.תחליף טוב ישן ניאון מנורת מושב.יכול להחזיק את הנורה בחוזקה. הספק מקסימלי של 660 וולט והמתח המרבי של 600 וולט, תומך בנורת הספק גבוהה.לענות על הצורך שלך של אפקט תאורה שונה. חבילה כללה : 12 יחידות8 מנורת בעל.

Rated voltage:
600V
Max Watt:
660W
Shell Material:
PC
Heat resisting temperature:
139 degree centigrade
T8 Lamp holder Socket:
Use these non-shunted tombstone lamp holders with the LED fluorescent tube replacements that are powered from one end. This lamp holder allows you to connect a neutral wire to one end of the tube.
T8 lamp holder is UL certified.Good replacement for the old fluorescent lamp seat.Can hold the bulb tightly.:
660W max wattage and the maximum voltage of 600V, supporting high wattage light bulb.Meet your need of different lighting effect.:
Package included:
12pcs T8 Lamp Holder :