צג איכות אוויר, נתוני בזמן אמת והקלטת ערך ממוצע, גלאי גז אוויר רב -פונקציונלי, עבור CO2 HCHO TVOC
  • משופץ

צג איכות אוויר, נתוני בזמן אמת והקלטת ערך ממוצע, גלאי גז אוויר רב -פונקציונלי, עבור CO2 HCHO TVOC

ILS 1.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

【דיוק גבוה, גילוי מדויק יותר】 : טכנולוגיית גילוי זרימת אוויר טבעית, קביעה מדויקת יותר של בעיות באיכות האוויר 【כוח עמיד】 : יש לו שלושה צבעים וכוח תצוגה אחר, עם תצוגת חשמל לסוללה, זה נוח יותר לשימוש, סוללת פולימר מובנית, חיסכון באנרגיה והגנה על הסביבה, זמן המתנה ארוך, 3 שעות טעינה, שימוש רציף של 4 שעות, ניטור אוויר רציף בעת טעינה, כדי להבטיח גילוי בזמן של בעיות באיכות האוויר. 【מסך גדול】 : מסך גדול בגודל 5.5 אינץ ', תצוגת מסך גדולה מקלה על קריאת נתונים, נוחות ואינטואיטיבית, חלוקה ברורה, רמת זיהום ופעולה קלה של כפתורים. 【רב -תכליתי】 : החומרים הניתנים לגילוי כוללים CO, CO2, HCHO, TVOC ו- AQI. 【מתאים למספר מקומות】 : מתאים לבית, לרכב, במשרד, למפעל ולסביבה אחרת, ניטור בזמן אמת 24 שעות ביממה כדי להגן על חייך ובטיחותם הבריאים של משפחתך. 【דיוק גבוה, גילוי מדויק יותר】 : טכנולוגיית גילוי זרימת אוויר טבעית, קביעה מדויקת יותר של בעיות באיכות האוויר. 【כוח עמיד】 : יש לו שלושה צבעים וכוח תצוגה אחר, עם תצוגת חשמל לסוללה, זה נוח יותר לשימוש, סוללת פולימר מובנית, חיסכון באנרגיה והגנה על הסביבה, זמן המתנה ארוך, 3 שעות טעינה, שימוש רציף של 4 שעות, ניטור אוויר רציף בעת טעינה, כדי להבטיח גילוי בזמן של בעיות באיכות האוויר. 【מסך גדול】 : מסך גדול בגודל 5.5 אינץ ', תצוגת מסך גדולה מקלה על קריאת נתונים, נוחות ואינטואיטיבית, חלוקה ברורה, רמת זיהום ופעולה קלה של כפתורים. 【רב -תכליתי】 : החומרים הניתנים לגילוי כוללים CO, CO2, HCHO, TVOC ו- AQI. 【מתאים למספר מקומות】 : מתאים לבית, לרכב, במשרד, למפעל ולסביבה אחרת, ניטור בזמן אמת 24 שעות ביממה כדי להגן על חייך ובטיחותם הבריאים של משפחתך. רב -פונקציונלי : איתור פורמלדהיד, תרכובות אורגניות נדיפות, CO ו- CO2, Temerature, לחות .

1. Detection technology:
natural air flow detection technology
2.Display mode:
LED digital display.
3. Error fluctuation:
3%-30%
4. Product specifications:
130mmX80mmX30mm
5. Working voltage:
5V
6. Power-on warm-up:
120 seconds
7. Battery capacity:
1000 mAh
8. Charging time:
about 4 hours
9. Standby time:
about 180-240 minutes
10.Material:
ABS
●Package list:
1 *air quality detector:
1 *instruction manual:
1 *USB charging cable:
●Two points to pay attention to when using the air quality detector:
1.When the air detector needs to be turned on, the data is unstable due to the influence of air fluidity, so wait patiently for 10-15 minutes.:
2.Recommended for long-term testing, real-time data is unstable, please refer to the average value of the detector data.:
●Only the above package content, other products are not included.:
●Note:
Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. The measurement allowed error is +/- 1-3cm.
● Service:
1. If you need more styles, please click our other products to find the style you want.:
2. If you have any questions before or after your purchase, please do not hesitate to contact us. :