ניילון מברשת סט 10 חתיכה חום ציור קצר מקלות עבור שמן ציור בצבעי מים 10 חתיכה אספקת אמנות
  • משופץ

ניילון מברשת סט 10 חתיכה חום ציור קצר מקלות עבור שמן ציור בצבעי מים 10 חתיכה אספקת אמנות

ILS 3.00

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עובד היטב עם גואש, צבעי מים וצבעי שמן 10 חתיכות של גדלים שונים ושונה ראש מברשות לשימושים שונים. מתנות לציירים או אמנים, סטודנטים. עשוי שטוח עגול הטה מברשת עם משיכות חלקות. ספיגת צבע טובה וגמישות טובה. עובד היטב עם גואש, צבעי מים וצבעי שמן.10 חתיכות של גדלים שונים ושונה ראש מברשות לשימושים שונים.מתנות לציירים או אמנים, סטודנטים.עשוי שטוח עגול הטה מברשת עם משיכות חלקות.ספיגת צבע טובה וגמישות טובה.מפרט : ידית צבע : כפי שמוצגידית חומר : עץשיער חומר : ניילוןלשמור : 1. זה חייב להיות לשים לתוך מים במהירות לאחר שימוש, אחרת זה יהיה קשה. הקפד לא להשאיר אותם במים ולייבש אותם. ניקוי : צבעים על בסיס מים-מים חמים וסבון, שמן מבוסס / ממס מבוסס צבעים3. ייבוש / אחסון : שכב או ראש למעלה.חבילה כללה : 1 * צבע חומראם יש לך שאלות על מוצר זה, אנא צור איתי קשר, אנחנו נתקשר אליכם בתוך 24 שעות ולספק לך תשובה מספקת.

Handle color:
as shown
Handle material:
wood
Hair Material:
Nylon
maintain:
1. It must be put into water quickly after use, otherwise it will become hard. Make sure to never leave them in water and dry them.:
2. Cleaning:
Water based paints - warm soapy water, oil based/solvent based paints
3. Drying/Storage:
Lay flat or head up.
Package Included:
1 *Paint material:
If you have any questions about this product, please contact me, we will contact you within 24 hours and provide you with a satisfactory answer. :