Jjry הובלות חול לאומנות שולחן LED מנורות שולחן חול בתנועה זכוכית עגולה 3D עמוק ים חול אמנות
  • משופץ

Jjry הובלות חול לאומנות שולחן LED מנורות שולחן חול בתנועה זכוכית עגולה 3D עמוק ים חול אמנות

ILS 0.33

קיים
במחסן.

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עולם האמנות החול העובר : היופי של הזמן, המרחב והטבע באופן לא מודע, מנורת שולחן אמנות חול נעה מכניסה אותך לעולם החול של הזן ועושה הפרדה קצרה מהעולם הרועש יופי אינו קיום, אך היעלמות כל היפוך יכולה לייצר ציור דינאמי שאינו חוזר לחלוטין, כך שלא תוכלו לשאת לשחרר אותו. היתרון של התפתחות האינטליגנציה, לשפר את הרגש. מנורת מיטה עמעום ללא צעד : היא לא יכולה לשמש רק כקישוט חדר, אלא גם כתאורת LED. מנורה זו בעוצמה עם שלט רחוק, ניתן להתאים את המנורה הזו לכל בהירות רצויה מ- 0%-100% , לא משנה שאתה קורא או ישן, פשוט בחר אותה כדי לענות על כל הצרכים שלך. מסגרת זכוכית עגולה : ניתן לסובב את מנורת שולחן האמנות החול 360 מעלות, בעזרת מסגרת פלסטיק חדשה, חזקה ועמידה, טרייה ופשוטה, יפה ונדיבה. כאשר חלל הזכוכית הפוך, חלקם של האלומינה והחול שונה, והציפה של בועות משמשת לייצור אלומינה וחול לשקוע בחלל במהירויות שונות, ויוצר שכבה ומסודרת. בית זה גם מתאים לחדר חדר, חדר שינה, משרד, לימוד, קבלת פנים, רוטב תערוכות, רוטב חג וכו 'כדי להוסיף סגנון אלגנטי למארח, ובמקביל יש לתפקד של פיתוח השראה וטיפוח רגשות; מדגיש את הרגשות האמנותיים השונים שלך. 100% שביעות רצון : 10inchx : 4. אור לילה בציור חול מתאים גם לצעצועי ילדים ומעורר את סקרנותם של ילדים. זה מתאים כמתנות לפסטיבלים, ימי הולדת וחגיגות. אם יש לך חששות, אנא פשוט צור איתנו קשר, אנו בוודאי נפתור את כל הבעיות והבלבול שלך. עולם האמנות החול העובר : היופי של הזמן, המרחב והטבע באופן לא מודע, מנורת שולחן אמנות חול נעה מכניסה אותך לעולם החול של הזן ועושה הפרדה קצרה מהעולם הרועש. יופי אינו קיום, אך היעלמות כל היפוך יכולה לייצר ציור דינאמי שאינו חוזר לחלוטין, כך שלא תוכלו לשאת לשחרר אותו. היתרון של התפתחות האינטליגנציה, לשפר את הרגש. מנורת מיטה עמעום ללא צעד : היא לא יכולה לשמש רק כקישוט חדר, אלא גם כתאורת LED. מנורה זו בעוצמה עם שלט רחוק, ניתן להתאים את המנורה הזו לכל בהירות רצויה מ- 0%-100% , לא משנה שאתה קורא או ישן, פשוט בחר אותה כדי לענות על כל הצרכים שלך. מסגרת זכוכית עגולה : ניתן לסובב את מנורת שולחן האמנות החול 360 מעלות, בעזרת מסגרת פלסטיק חדשה, חזקה ועמידה, טרייה ופשוטה, יפה ונדיבה. כאשר חלל הזכוכית הפוך, חלקם של האלומינה והחול שונה, והציפה של בועות משמשת לייצור אלומינה וחול לשקוע בחלל במהירויות שונות, ויוצר שכבה ומסודרת. בית זה גם מתאים לחדר חדר, חדר שינה, משרד, לימוד, קבלת פנים, רוטב תערוכות, רוטב חג וכו 'כדי להוסיף סגנון אלגנטי למארח, ובמקביל יש לתפקד של פיתוח השראה וטיפוח רגשות; מדגיש את הרגשות האמנותיים השונים שלך.

Voltage:
5V
Weight:
2kg
Frame color:
black, white
sand art Colors:
6
4000k Brightness:
Stepless Dimming
Size:
10inchX
Instructions for use:
During operation, just hold the product left and right to gently shake it for a while to collect all the sand in the painting on the bottom edge, and at the same time, the fixed proportion of air inside will be shaken into small bubbles, and then it can be turned upside down horizontally.:
The sand art occasionally freezes and the bubbles cannot float. At this time, you need to check the size of the bubbles. The bubbles should not be too large, preferably around 2mm. It is normal for individual bubbles to get stuck. The buoyancy of the bubbles is balanced with the gravity of the sand. The probability of this problem, the probability of this situation is very small. :